DannyR DirkJeroen nu breng je me aan het twijfelen. Maar ik dacht dat het een Daf was. Is het niet de woonwagen van der Wiel? Aangezien de kassa van de Show Time er vlak achter zat
Patrick Net op de A2 ter hoogte van de afslag Roermond nasr het noorden een transport van homan met pech.
DirkJeroen Vanmiddag op de A2 ter hoogte van Nieuwegein de autoscooter van Swinkels en een paar minuten later Verdonk’s Scania met een rode aggregaat erachter.
LimBrabo-Wim Zonet, bij Shell A58 Gilze transport van Barth met track delen van de Olympia 8 baan. Op weg naar Londen.
LimBrabo-Wim Polyp van Van Veen op de A58 bij Gilze richting Tilburg, ff later een wip dezelfde kant op.
LimBrabo-Wim Het gemak van online werken in het La Place restaurant in Gilze naast de autoweg A58, het complete transport de “grote” break dance van Hoefnagels op weg naar het zuiden
Peter Joshua1986 bij Oss? Weet je dat zeker kan mij haast niet voorstellen. Ik kwam 4 transporten spinning coaster tegen bij Tilburg richting Eindhoven. Waar van 1 met een dikke scania ervoor
Eric Ralph2003 Heb je ook foto’s van ons gemaakt? Powersurge middenbouw, ik met personeelswagen met caravan en luxe auto met de kassa? Vind dat soort foto’s altijd wel leuk om te hebben.😉
Joshua1986 Ralph2003 ja dat waren ze. 3 of 4 transporten. Alleen kijk ik er nu mooi na. De laatste foto koste me 390 euro.
MichaelV 2 transporten van Van Veen/Oppendijk in Steenwijk, heb ze alleen later niet weer gespot op het industrieterrein.
Eric DannyR Eric Was dat een Scania m Dafje met caravan, ik reed vlak achter de middenbouw van de powersurge
Ralph2003 Joshua1986 Waren er 3 die jij hebt gezien, er bleven er 3 staan en de 7e was al weg. Jammer dat er niet meerdere trucks waren, in Haarlem reden alle trailers achter elkaar, zie je zelden.