Peter Vanmiddag de breakdance van witte op de A58 thv Tilburg richting Breda En vanavond op de ring Rotterdam 2 losse trekkers van Barth
Toine Peter Breda? Rotterdam? Vind het best wel bijzonder dat we van deze 2 grote kermissen helemaal niks zien of horen op het forum.
DirkJeroen Toine Rotterdam wel opbouw foto’s van gepost! Wellicht kom ik er nog van het weekend. Zelf kan je er natuurlijk ook langs gaan 😊😊
DannyR Net bij Eindhoven. Een behoorlijk ouwe Daf met woonwagen in de kleuren crème met donker bruin. Daar achter luxewagen met kassa Show Time
DannyR DirkJeroen nu breng je me aan het twijfelen. Maar ik dacht dat het een Daf was. Is het niet de woonwagen van der Wiel? Aangezien de kassa van de Show Time er vlak achter zat
Jeroen-Sik Net na het ontwaken van mijn welverdiende middagdutje zag ik de Future Dance voorbij komen op de A73 thv Haps.
Patrick Net op de A2 ter hoogte van de afslag Roermond nasr het noorden een transport van homan met pech.
DirkJeroen Vanmiddag op de A2 ter hoogte van Nieuwegein de autoscooter van Swinkels en een paar minuten later Verdonk’s Scania met een rode aggregaat erachter.
LimBrabo-Wim Zonet, bij Shell A58 Gilze transport van Barth met track delen van de Olympia 8 baan. Op weg naar Londen.
LimBrabo-Wim Polyp van Van Veen op de A58 bij Gilze richting Tilburg, ff later een wip dezelfde kant op.
LimBrabo-Wim Het gemak van online werken in het La Place restaurant in Gilze naast de autoweg A58, het complete transport de “grote” break dance van Hoefnagels op weg naar het zuiden