LimBrabo-Wim GhostRiderPeter oohhh ja dit is weer zo’n jaar dat “alles” tegelijk valt, Sittard, Echt, Breda🤔😎
Johan013 En rond 17.30 bijHooipolder dit transport gezien…weet niet zeker of het bij de kermis hoort maar op de Belgische vrachtwagen stond wel de naam Bufkens.
Johan013 LimBrabo-Wim Haha daar dacht ik ook gelijk aan…maar deze is een stukje groter. Misschien wel een optie om deze daar neer te zetten..daar ga je zomaar niet mee aan de haal😄
Johan013 FunhouseNiels deze transporten kwam ik tegen op de A27 bij Hank richting Breda…was rond 15.00
GhostRiderPeter DannyR Zeker weten? Staat in ieder geval niet op de site van Winter Wonderland vermeld.
FunhouseNiels Half uur geleden de Lucky Cranes van van Zetten op de A28 bij Amersfoort richting Utrecht
Peter Vanmiddag de breakdance van witte op de A58 thv Tilburg richting Breda En vanavond op de ring Rotterdam 2 losse trekkers van Barth
Toine Peter Breda? Rotterdam? Vind het best wel bijzonder dat we van deze 2 grote kermissen helemaal niks zien of horen op het forum.
DirkJeroen Toine Rotterdam wel opbouw foto’s van gepost! Wellicht kom ik er nog van het weekend. Zelf kan je er natuurlijk ook langs gaan 😊😊