Jeroen-Sik Deze kwam mij vanmiddag voorbij in Bocholt,zal ongetwijfeld op de kermis aldaar aanwezig zijn die vrijdag aanstaande begint. Draaide de Wertherstraße in,die straat staat vol met kermisvoertuigen (voor de eventuele liefhebbers in de buurt).
larsdezwarte03 in de westerscheldetunnel richting Borselle een voor mij onbekende spelzaak met een rode vrachtwagen ervoor
DirkJeroen Op de A20 bij Rotterdam in de richting van Gouda stond het transport van de Break Dance van Zuidema met pech, er was al een takelwagen bij!
Kevin Vandaag in Breda een aantal transporten gezien. 2 trailers van Buwalda. Truck met opzetbakje van Oudsen. Truck met spelkraam. Bij Zuidema 1 break dance en een wagen van Lemmerman.
LimBrabo-Wim GhostRiderPeter oohhh ja dit is weer zo’n jaar dat “alles” tegelijk valt, Sittard, Echt, Breda🤔😎
Johan013 En rond 17.30 bijHooipolder dit transport gezien…weet niet zeker of het bij de kermis hoort maar op de Belgische vrachtwagen stond wel de naam Bufkens.
Johan013 LimBrabo-Wim Haha daar dacht ik ook gelijk aan…maar deze is een stukje groter. Misschien wel een optie om deze daar neer te zetten..daar ga je zomaar niet mee aan de haal😄