Joshua1986
Nu weet ik ook dat een aantal kermisliefhebbers Moonen Heilig hebben verklaard en ze meneer Moonen als Boeddha beeld in de kamer hebben staan. Ik zeg alleen dat de 3 molens die Moonen heeft opgekocht nooit compleet uit elkaar zijn getrokken en compleet zijn gereviseerd.
En alhoewel ik de bijv Toxic zeer leuke attractie vind om te doen, kan ik niet zeggen dat het er allemaal zo gelikt uitziet. Hetzelfde voor de Energizer waarvan de decoratie ook niks uitstraalt. Daarom hoop ik dat ze deze Huss topper net iets beter aanpakken. Gisteren zag ik naar lange tijd weer de Devil Rock en wat een uitstraling heeft deze machine door het grote goed ontworpen logo (volgens mij ontworpen door AFAW) De stickers van bijv. Van Dongen of Alex Pijl zijn echt een verrijking voor menig ballentent. Maar voor dit soort geweld vind ik dat je toch een gerenomeerd ontwerpbureau of artiest moet inhuren.
Dat zie je ook bij de twee nieuwe recente Gosetto Funhouses (Adverture Bay en FIre Fighters ), alhoewel het wel Airbrush is stralen ze gewoon niet zo veel uit. Terwijl good old Booby Trap Hotel en ook Apres Ski Partij echt iets uitstralen door de naar mijn menig prachtige decoratie van B B decorateurs.