Alex PowerTowerRalf Naast de fabriek maakt decoratie een groot verschil. En wat een verschil zie je nu al met andere Gosetto familieleden. 🧐
Ryank2304 Weet iemand wat er aan de hand is bij de booster? Heb vanmiddag op fb gezien dat ze bezig waren met het afbreken van de gondels
GhostRiderPeter Ryank2304 Ik hoop dat ze ze aan het demonteren zijn en niet af aan het breken 😉 Zal een reden hebben, welke geen idee, maar het is nog geen 5 april 🤞🏻
Jermy GhostRiderPeter in Almelo was in 2022 precies het zelfde en bouwden ze hem daarna weer op en ging hij alsnog open. zou nu ook wel zo zijn hopelijk
Bryan Den Haag is een kermis die ik vrijwel elk jaar bezoek, zo ook dit jaar. Er staat weer een leuk aanbod met een aantal primeurs waaronder het nieuwe funhouse Fire Fighters voor De Voer. Geniet van de plaatjes!
Kevin-KJP Afgelopen zaterdag een bezoekje gebracht aan de kermis op het Malieveld in Den Haag. Waar dit jaar wederom een hele nette kermis staat. Natuurlijk duurt deze kermis nog tot en met 27 april, dus er zullen nog heel wat foto’s volgen misschien van meer leden die er een bezoekje brengen, dus ik ga mijn verhaaltje hier ook bij houden. Dus hierbij een selectie van Den Haag van mijn kant… ENJOY..!! Komt nog meer
Kevin-KJP En het laatste deeltje…. Dit was mijn selectie van Den Haag, misschien dat ik hier nog een 2e bezoekje ga brengen, dan volgen er later nog wel keer wat plaatjes. Wil je de gehele reportage zien van 5 april,, neem dan snel een kijkje op www.kermisjunkypictures.nl