Xxldasoriginal-Melvin Zag net op Facebook dat blijkbaar de Nieuwe Airforce van Dauphin wordt opgebouwd in Den Haag.
Alex Ralph Hamtaro-Youri Yes it did sjentelmen, at The Magical Winterland bij winkelcentrum Meadowhall - Sheffield (UK) 🙂
PieterRJ Ik was gisteren in Den Haag. Was er vlak na de opening dus het was niet druk. Opvallend was fat op het einde van het rondje er een enorme rij voor de Booster stond, en dat voor €9,- gezien de prijzen ben ik nergens in gegaan, voordeel van die hoge ritprijzen is dat ik amper meer wat uit geef. Blijft mooi om te zien hoe je hier een "parcours’ moet lopen wil je alle attracties zien. Ik was benieuwd naar het vliegende varken, pas wanneer ik het met mijn eigen ogen zien snap ik het waarschijnlijk. Dat klopte… alleen niemand bediende het en er wordt ook helemaal geen show gemaakt of zo. Het is net zo’n containerkraam zoals die teddyberen met de scharen: neerzetten en dat is het geen interactie met de exploitant…. dat laatste is toch sowieso een moeilijk iets gezien velen de telefoon nog altijd belangrijker vindt dan de weinige bezoekers die er toch waren te overtuigen om voor hun attractie te kiezen… Ziet er leuk uit dat varken, maar ik verwacht niet dat het op grote kermissen een trekker wordt, eerder op kleine dorpskermissen…