hierbij ook meteen mijn bijdrage aan het voorstel topic.
ik ben Erik Verhagen, 25 jaar en woonachtig in Veghel (NB).
ik was actief op het vroegere themepark forum en heb na de opheffing daarvan meteen hier een account aangemaakt, ik heb alleen niet meer gereageerd.
als vanaf een jonge leeftijd heb ik veel met LEGO gespeeld en op een gegeven moment ben ik de kermis in mijn woonplaats gaan nabouwen.
naderhand ben ik eigenlijk altijd door gegaan met attracties bouwen, ik bouwde echte na maar ik verzon zelf ook attracties. ik begon steeds meer zelf attracties te ontwerpen en te bouwen.
bij deze attracties probeerde ik wel de realiteit in het achterhoofd te houden, het moet wel kloppen voor mijn gevoel.
sinds een jaar of 10 nam ik ook foto’s van deze attracties omdat ik ze altijd na een tijdje weer afbreek om ruimte te besparen of de onderdelen weer te gebruiken, deze foto’s heb ik door de jaren met een mailvriend gedeeld en kwam op het idee om ze hier ook te plaatsen.
de attracties die ik hier wil plaatsen zijn allemaal gebouwd op 6 noppen breed, de toenmalige standaard voor LEGO city sets en zijn vaak gebaseerd op echte attracties of transporten, of park attracties die ik transportabel heb gemaakt.
ik ga ze niet op volgorde plaatsen maar net welke ik wil laten zien, oud en nieuwer zal door elkaar gaan.
ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!