Erik24 en de laatste voor vandaag: squadron 4, een gerstlauer sky fly negeer de dooie planten en de troep op de achtergrond maar even😉
Erik24 dan gaan we nog even verder. met crazy cranes: gebaseerd op de flying wheels van metallbau emmeln.
Erik24 ik ga weer even verder: Evolution, gebaseerd op de…. ja de evolution dus. ik heb er wel andere gondels op gezet en het transport makkelijker gemaakt. de gondel kan zakken voor het laden van personen
Erik24 en de laatste, een attractie die op 2 manieren opgebouwd kan worden, als een uitkijktoren zoals de pagode in de efteling en als artificial apocalypse, een attractie voor de adrenalinejunkies. voor beide versies is er 1 trailer anders de robot voorop artificial apocalypse is gebaseerd op GLaDOS van de Portal spellen. ik heb helaas geen transportfoto’s meer. artificial apocalypse: en top of the world:
Erik24 deze keer een '‘iets’' grotere attractie, een model van het traumschiff. hierbij moet ik wel vermelden dat ik toendertijd niet echt veel foto’s kon vinden dus er zit veel eigen interpretatie in het model, vooral in het transport. ook had in niet genoeg steentjes in de juiste kleuren dus hier en daar klopt de kleur niet. eerst het transport:
GhostRiderPeter Erik24 hierbij moet ik wel vermelden dat ik toendertijd niet echt veel foto’s kon vinden dus er zit veel eigen interpretatie in het model, vooral in het transport. Ondanks dat gebrek, heb je er best wat details in verwerkt 👍
Erik24 naderhand heb ik de attractie omgebouwd naar een huss giant frisbee. hier heb ik geen foto’s van maar er is wel een heel slecht filmpje van op youtube: dit waren met afstand de grootste attracties die ik gebouwd heb, volgende keer zijn ze weer een stuk kleiner🙂
Erik24 na een weekje vakantie in engeland voor een oldtimerrit ben ik weer terug. deze keer heb ik een darkride, een variant op de vekoma pandora’s box. deze attractie noem ik witches and wizards en gaat over een dorp dat van de heksen in het bos afwil. om hem makkelijk transportabel te maken is de attractie grotendeels op 3 middelbouwen gebouwd. de heks en draak komen zo uit een set en heb ik aangepast om op een trailer te kunnen zetten. transport: opbouw: en opgebouwd:
Erik24 en bij deze dan ook Crazy cruise: een dubbel piratenschip waarbij mensen bij beide boten kunnen instappen vanuit het middelste platform.