LimBrabo-Wim Balloon Voyage is toch verkocht naar een Duitse exploitant?, of komt deze attractie onder de nieuwe Duitse exploitant? hij stond onder de Weijer natuurlijk al op Duits kenteken.
DannyR LimBrabo-Wim hij is verkocht aan Markmann. Zover ik weet komt Markmann de grens niet over met zijn spullen
Bryan Top lijst weer voor mijn thuiskermis 😎 Ryank2304 Opvallend is dat De Voer hier staat met de achtbaan ipv Buwalda Eens in de zoveel tijd wisselen zij met elkaar, zo opvallend is dat niet 😉
Dennis DannyR exploitant zegt zelf op Facebook dat hij zijn zaak niet heeft verkocht en gewoon bij hem in de loods staat…..
RoodwitterJeroen Dennis Ik denk dat je nu twee dingen door elkaar haalt! Het gaat over de Ballon Voyage van de Weijer. De exploitant waar jij het over hebt is die van de Base Jumper. Die blijft inderdaad, gezien de verpachtingen tot nu toe, dit jaar in Nederland reizen.
Hamtaro-Youri RoodwitterJeroen De Dance jumper gaat weg maar de Base jumper toch niet? of heb ik iets gemist?
Kevin-KJP Phantom Manor van Albers is helaas nog niet optijd gereed voor Best. Dus die kan helaas van de lijst af. Wel heeft Best een waardige vervanger weten te strikken, namelijk de Haunted Mansion van Hinzen
Ryank2304 Kevin-KJP Jammer van het nieuwe spookhuis, maar daarvoor in de plek toch wel een van de mooiere spookhuizen in Nederland. Toch weer leuk om deze weer te zien in Nederland.
GhostRiderPeter Ryank2304 Deze had ook destijds de première in Best 😉 Jammer idd, maar er wordt vol ingezet op Tilburg 👍 Openingspost is aangepast ✅
Marcootje Zeker een mooie vervanger voor de Phanton Manor….. hoop dat Albers dan Tilburg wel gaat halen. Zag overigens ergens voorbjjkomen dat de Haunted Mansion een fraaie toevoeging heeft sinds dit jaar. ( een metershoge pratende boom met het bovenste gedeelte de vorm van een hand ) Zag er mooi uit in ieder geval. We gaan het zien….. in Best 😉