Wat een mooie lijst zeg! Hoop dat de Destroyer dit jaar wel lukt om op de reis te komen ook voor de exploitant ik gun het zo.. vooral we nu geen move it meer hebben

• Bijgewerkt

VerstappenF1 we hebben zeker nog wel een move-it in Nederland! De Move-it van voorheen Straub reist dit jaar onder een andere Nederlandse exploitant.

• Bijgewerkt

Jammer dat the beast weg is hoor.

• Bijgewerkt

Zoals altijd weer een toplijst!
      En inderdaad een aantal opvallende wisselingen, Hoefnagels met de Break Dance stoot de Power Dancer van het toneel, geen Stroucken meer met de Jumbo maar Brunselaar, geen Harms meer met de Grijpkranen maar Bootsma en Brunselaar met de Buggy i.p.v. Dauphin.
      Voor de bezoeker waarschijnlijk nauwelijks verschil, maar goed dat anderen ook een keer de kans krijgen.

Inderdaad weer een sterke lijst voor Best, met een paar mooie primeurs voor deze kermis ( en misschien wel voor de Nederlandse kermis )
      Verrassend is wel de grote Break Dance van Hoefnagels hier, volgens mij heeft er in Best nog nooit een Break Dance nr. 1 gestaan.
      Ben benieuwd naar de Phantion Manor, een mooi groot spookhuis erbij in ons landje is zeker welkom aangezien de meeste grote nederlandse spookhuizen in het buitenland vertoeven.
      Maar we gaan het allemaal zien begin Juli wat deze kermis in Best ons gaat brengen πŸ˜‰

• Jermy vindt dit leuk.
      • Youri heeft hierop gereageerd.

Marcootje De No.1 van Brinksma heeft wel eens in Best gestaan, volgens mij in 2010.

Balloon Voyage is toch verkocht naar een Duitse exploitant?, of komt deze attractie onder de nieuwe Duitse exploitant? hij stond onder de Weijer natuurlijk al op Duits kenteken.

• Bijgewerkt

Top lijst weer voor mijn thuiskermis 😎

Ryank2304 Opvallend is dat De Voer hier staat met de achtbaan ipv Buwalda

Eens in de zoveel tijd wisselen zij met elkaar, zo opvallend is dat niet πŸ˜‰

LimBrabo-Wim hij is verkocht aan Markmann.
            Zover ik weet komt Markmann de grens niet over met zijn spullen

• Dennis heeft hierop gereageerd.

DannyR exploitant zegt zelf op Facebook dat hij zijn zaak niet heeft verkocht en gewoon bij hem in de loods staat…..

Dennis

Ik denk dat je nu twee dingen door elkaar haalt! Het gaat over de Ballon Voyage van de Weijer. De exploitant waar jij het over hebt is die van de Base Jumper. Die blijft inderdaad, gezien de verpachtingen tot nu toe, dit jaar in Nederland reizen.