Jeroen-M
De opstelling ziet er goed uit zo op het eerste gezicht.
Een van de opvallende plaatsingen vind ik wel de Destroyer op de Heuvel.
Zojuist foto’s en video van de Destroyer gezien in het Topic van Drunen en wat ziet deze er goed uit zeg.
Handmatige bediening, groot front, een bont kleurenspektakel en deze zal lekker fors overkomen daar voor de kerk en wellicht in combinatie met een goede show gaan zorgen voor een belemmering van een goede doorstroming van het publiek wat daar loopt. Oude tijden herleven zullen we maar zeggen.
En eindelijk weer een hoge toren op de A locatie op de Heuvel, hier kwamen o.a. de Flipper en de Toxic niet goed tot hun recht naar mijn mening.
De zaken die dit jaar op de Heuvel staan tellen lekker veel transport dus wordt lekker manouvreren daar tijdens het oprijden.
Wat een line up dit jaar zeg, ongelooflijk en idd wat een geweld aan draai/showzaken op het Stadhuisplein.
Als ik het goed in kan schatten staan de Entertainer, Snow Jet en de Maximus mooi op een rij met daar tegenover nog eens de Chaos.
Ik tel dit jaar ongeveer 15 nieuwe grootvermaakzaken, aangevuld met zaken die vorig jaar ook eigenlijk ook al nieuw waren zoals de Aviator, Anubis, Bon Voyage en de Wildwasser.
Nog nooit eerder stond er volgens mij zoveel nieuw vermaak.