Marcootje Michel1996 en nog vrij dicht op elkaar ook zoals ik kan beoordelen, de Anubis op het ns plein en de Airborne op het spoorplein.
Jonathan Ik zie op de site ook dat de Crazy Clown en de Familie Achtbaan zouden komen. Ik ga er van uit dat deze van Otten en die van Buwalda zijn?
RoodwitterJeroen Prachtige verpachting. Paar kleine kritieke puntjes van mijn kant. Drie Wippies wat te veel van het goede. Glazen doolhof op het ns plein en op het spoorplein te dicht bij elkaar. En Reactor en Maximus had niet gehoeven. Daarentegen had er nog wel een grote achtbaan bij gemogen. Maar goed, ik kan prima leven met deze verpachting. Tilburg blijft verreweg de mooiste en grootste kermis van de Benelux!
GhostRiderPeter Jonathankermisfan Als je wilt mag je een nieuw topic openen voor Tilburg 2025 😉 Uiteraard hier verder blijven discussiëren is ook prima 👍
GhostRiderPeter Jeroen-M Dat kan ook, maar wilde ik niet doen, staat beetje raar dat jij het meld terwijl @Jonathankermisfan de lijst maakte 😉 Maar als jullie beide er geen probleem mee hebben doen we dat! Laat maar weten 😉
FlyingTimo GhostRiderPeter Dat kan ook, maar wilde ik niet doen, staat beetje raar dat jij het meld terwijl @Jonathankermisfan de lijst maakte 😉 Aan het knip en plakwerk te zien heb ik die lijst gemaakt 🤣 Ik heb alleen zelf nog wel een vraag, hoe vreemd het ook klinkt: die XXXL (KMG inversion), is die al in NL? Las laatst ergens dat hij nog vanuit “down under” moet komen?
Hamtaro-Youri Mooie verpachting, wie komt er op de ereplaats bij de Pathe op de punt van de heuvel? de Phantom of de Aeronaut?
Jeroen-M Hamtaro-Youri zou tegenover de kerk ook nog optie zijn voor phantom met die achterwand lijkt me niet handig verderop de heuvel waar inversion en slingshot ook welles stonden, ik denk ook aeronaut op punt van de heuvel met polyp en madmill ernaast…
VerstappenF1 MichaelV ik denk dat dat best wel mogelijk is aangezien de Diamond Wheel, Booster, Inversion xxl en de Scream op die plek hebben gestaan in het verleden maar ik denk eigenlijk ook dat de Aeronaut op die plek komt. En de Phanton om de plek waar de Hellraiders ooit heeft gedtaan bij de Polyp
Ralph2003 En oude tijden herleven met de Destroyer op de Heuvel! Half jaren 90 stond de Spinball tegenover Discotheek Zino! Wie weet staat hij nu weer op zo goed als diezelfde plek waar er toendertijd geen doorkomen aan was op dat stuk.
GhostRiderPeter FlyingTimo Aan het knip en plakwerk te zien heb ik die lijst gemaakt 🤣 In openings post geplaatst met vermelding voor de credits 😉
FlyingTimo Dan denk ik dat die van mijn lijst af kan - want dan starten ze dus na de Tilburgse kermis zo te lezen.