GhostRiderPeter LimBrabo-Wim Leg uit, ik geef je de link naar de testers, wie dat verder zijn weet ik ook niet. Niks flauw aan dus. Dan had je je vraag of duidelijker moeten stellen of erbij moeten vermelden dat je de link al gezien had 😉 Wie weet kan @Emiel je hier verder in helpen, maar zover ik begrepen heb is dat voor de deelnemers/winnaars ook een ?
LimBrabo-Wim GhostRiderPeter meningen verschillen, denk dat iemand (die Website aangevraagd heeft/webmaster) van die test ook hier actief.is??
GhostRiderPeter LimBrabo-Wim denk dat iemand van die test ook hier actief. is?? Als dat zo is zal diegene zich vast niet bekend maken 😉
Amar In Culemborg staat bij Wijkcentrum de Salaamander de Betuwse Gebakkraam van Nita Scheepers. Uiteraard heerlijke oliebollen gehaald en hierbij de foto’s waarbij alle voorbereidingen (extra kassa en marktkraam) voor de drukte deze dagen al gereed staan: Het was weer leuk om met Nita even bij te kletsen!
Kevin Bedankt voor alle foto’s. Zouden de meeste oliebollenbakkers dichtbij huis bakken of iedere dag de nodige kilometers moeten maken. Kan me herinneren dat er op het forum een paar jaar achterelkaar een foto stond van een kraam met woonwagen erachter.
GhostRiderPeter Kevin Zouden de meeste oliebollenbakkers dichtbij huis bakken of iedere dag de nodige kilometers moeten maken. De meeste leggen aardig wat kilometers af inderdaad. De firma Mobron woont in Tholen en bakt ze bruin in Etten-Leur. Das aanzich al een aardig stukje tuffen, maar ten tijde van de oliebollentijd lag een belangrijke brug er volledig uit en was het een slordig halfuur enkele reis extra omrijden geblazen…. Woonwagen locaties zijn er vaker iet dan wel en dat is gedurende het seizoen ook helaas zo.
Kevin Vandaag tijdens de optocht staat er in Potteschijterslaand (Geertruidenberg) deze oliebollenkraam.