Dennisdekermisfietser 2 gebakkrammen in het centrum van Kampen. Tegenover de AH staat er één van Venekamp-Van Reeken En bij de de stadsbrug de kraam van Johan van Reeken uit Apeldoorn
GhostRiderPeter Dennisdekermisfietser En bij de de stadsbrug de kraam van Johan van Reeken uit Apeldoorn En dat is de winnaar van Gelderland met de beste bol, en dat met een 10 ✅
John67938 GhostRiderPeter die staat toch in Arnhem? kan misschien wel dezelfde eigenaar zijn, maar wel een andere oloiebollenbakker
GhostRiderPeter Dennisdekermisfietser potdomme, ik las 2 gebakkramen in Kampen 😉 Maar idd, zelfde eigenaar, andere kraam, de smaak zal vast niet veel anders zijn 😁
Hamtaro-Youri Dennisdekermisfietser Deze Van Reeken is ook gevestigd in Arnhem(elden). Deze Olliebakker doet het erg goed. heeft binnen een paar jaar een goede reputatie opgebouwd.
Erwin Almere Stad Grote Markt - Stuy-Boon Almere Stad Stadhuisplein - Prins Almere Buiten Almereplant - R. van Houten Heeft meerdere kramen in Almere staan.
Dennis Oliebollenkraam van tol - Vrieschgroenstraat Zaandam Oliebollenkraam Ben crompvoets - zwembad de slag Zaandam
Dennisdekermisfietser In winkelcentrum Stadsdennen in Harderwijk staat een gebakkraam van de Vries uit Leeuwarden. In het centrum van Harderwijk staat een kraam van Rovers bij de ijsbaan die hier anderhalve maand staat En in het centrum van Nunspeet staat ook een kraam van Rovers. Deze blijft na de kermis half oktober op dezelfde plek staan
GhostRiderPeter LimBrabo-Wim Leg uit, ik geef je de link naar de testers, wie dat verder zijn weet ik ook niet. Niks flauw aan dus. Dan had je je vraag of duidelijker moeten stellen of erbij moeten vermelden dat je de link al gezien had 😉 Wie weet kan @Emiel je hier verder in helpen, maar zover ik begrepen heb is dat voor de deelnemers/winnaars ook een ?
LimBrabo-Wim GhostRiderPeter meningen verschillen, denk dat iemand (die Website aangevraagd heeft/webmaster) van die test ook hier actief.is??
GhostRiderPeter LimBrabo-Wim denk dat iemand van die test ook hier actief. is?? Als dat zo is zal diegene zich vast niet bekend maken 😉
Amar In Culemborg staat bij Wijkcentrum de Salaamander de Betuwse Gebakkraam van Nita Scheepers. Uiteraard heerlijke oliebollen gehaald en hierbij de foto’s waarbij alle voorbereidingen (extra kassa en marktkraam) voor de drukte deze dagen al gereed staan: Het was weer leuk om met Nita even bij te kletsen!