Martijn-maramsp 4 echte verdiepingen was natuurlijk leuker geweest, maar we mogen zeker niet klagen. Dit wordt echt een prachtig funhouse, met bijvoorbeeld een vrije valtoren waarin je staat. Ook het aantal transporten, 7 maar liefst, toont aan dat dit een top funhouse wordt.
Koevoets en de Vries: Nieuw Police Academy
Op hun facebook pagina staat nu bij de info dat het om een funhouse gaat met 5 vloeren.
Eddy Dan tellen ze het waterparcour ook als vloer denk ik.
In Duitsland tellen ze begane grond ook als etage,
zo heeft Daemonium 4 etages enz
- Bijgewerkt
Hmmm, er gaat iets veranderen aan dit funhouse.
De oorspronkelijke stand-up freefall, word vervangen door een uniek type nieuwe freefall
EDIT:
Hoe ziet deze zaak er momenteel uit?
Meer foto’s vind je op de facebook pagina
En hier ook alvast een showtje, met de aanwezige verlichting
Begint er echt goed uit te zien
Maar wat zou die nieuwe freefall gaan worden? Misschien een kantelende? Of een staande die kantelt?
Of iemand misschien een ander idee?
Misschien een vrije val met overslag?
wat bedoel je precies met overslag?
Martijn-maramsp over de kop
- Bijgewerkt
Zitten lekkere moving heads op
Lucvangool lijkt me niet, is te voor veel mensen
Micha Ik gokte maar iets. Wat kun je nog voor iets unieks aan een vrije val doen?
Een overslag vrijeval is een gaaf idee, maar inderdaad iets te heftig voor een groot deel van de doelgroep. Ik zet mijn geld op een kanteling zoals de Gold Mine Tower dat toen ook had.
Vanuit de krant van vandaag, 3 februari 2021:
- Bijgewerkt
- Bijgewerkt
Hier alvast een klein stukje walktrough…
Edit: Ik krijg hem niet gedeeld, maar je kan het filmpje vinden op hun eigen Facebook pagina.
wanneer komt die freefall er nog op
De Police Department is in de volgende plaatsen dit jaar te bewonderen:
- Hannover Schützenfest
- Hamburg Sommerdom
- Eisleben
- Zwickau
- Londen
Bron: de exploitant
-
- Bijgewerkt
Klopt zag het voorbij komen op fb, jammer dat die niet in Nederland een kermis doet.
Eclipse-Randy Heel jammer dat deze niet op een Nederlandse kermis komt. Al was misschien wel te verwachten dat deze vooral in het buitenland (Duitsland) zou gaan reizen.