Wat mij opvalt als tekeningen op facebook bekijkt:
Dan lijkt het er op dat dit funhouse slechts 3 verdiepingen krijgt. En dat het dus eigenlijk net als de heroes city xxl is.
Want als je het goed bekijkt heb je dus bij de kassa eerst een buiten parkoer, dan binnen de begane grond, en vervolgens 3 etages er bovenop, waar het lijkt alsof, net als bij de heroes city, de bovenste etage niet echt gevuld is met funhouse elementen.
Echter werd er aangekondigd dat dit funhouse 4 etages zou bevatten én een buitenparkoer als ik het me goed herinner.
Je zou kunnen zeggen dat dat nu ook het geval is, alleen volgens Nederlandse begrippen is een etage toch echt een verdieping die los staat van de begane grond.
Dus… Heb ik de eerste aankondiging dan niet goed geïnterpreteerd? Is het ontwerp later aangepast? Of bekijk ik de tekeningen niet goed? Of komt er wellicht alsnog een etage bij bovenop?
Ik had namelijk zelf een idee in mijn hoofd dat het zoiets zou worden als dat funhouse in het prater in Wenen:

Maar dan groter en mooier. Want zoals je ziet heeft deze super top dance wel degelijk 4 verdiepingen.
Dus iemand die hierover zijn licht kan laten schijnen?
Overigens dat het een top zaak zal gaan worden die ik zeker vele malen ga eren met een bezoekje, daarover is geen onduidelijkheid, want deze zaak wordt top!