KermisKo Geen autoscooter of kijk ik er overheen? En dan die poortโฆEen paar steigers met ballonnen.
GhostRiderPeter KermisKo Het is op de fotoโs pas dinsdag he, scooter komt gewoon nog, en wel Swinkels. De ingang is idd wel eens spectaculairder geweest, maar was vorig jaar ook al zo. Als de rgb verlichting in de ballonnen brandt is het al een ander aanzicht.
Kevin-KJP Eric Toch mooi om te zien dat er weer wat is omgegooid in de opstelling. Komende zaterdag en zondag maar even hier de kermis bezoeken, en dit keer maar weer met de camera ๐ want ik had er even paar weekjes geen zin in ๐
Koen Kevin-KJP Wat is er precies omgegooid als ik vragen mag? Ik vond het in eerste instantie ook bedenkelijk dat men DE topper van dit moment op de moeilijkste plek neer hebben gezet maar blijkbaar heeft de eigenaar hier zelf om gevraagd omdat daar de meeste mensen zijn later in de avond. Het is gewaagd maar laat hem maar lekker blazen tegen de feesttent haha.
KermisKo Koen het blijven dezelfde attracties als vorig jaar en het jaar ervoor. Weinig afwisseling en PSV speelt ook nog.
Kevin-KJP Koen bedoelde meer op de autoscooter. Die Aeronaut heeft ook wel een leuke plek,, maar staat naar mijn mening wel te dicht bij het reuzenrad,, maar dat mag de pret niet drukken natuurlijk.
GhostRiderPeter KermisKo PSV speelt ook nog. Wie??? ๐ Hilaria is een avondkermis, na de match komen ze alsnog kermisvieren. KermisKo Weinig afwisseling Ja en dus is het niet goed? Betekend eerder dat ze allemaal vorig jaar tevreden waren en graag terug wilde komen.
Koen KermisKo Ik heb de reactie van Kevin-KJP anders gelezen dan dat deze bedoeld is vandaar mijn wazige reactie, excuus.
Jonathankermisfan KermisKo nee hoor. De reactor komt dit jaar weer eens naar Eindhoven ipv naar Hoorn. The beast is nieuw voor Eindhoven en daarbij komen ook weer toppers terug als de Entertainer en Eclipse en ook de Aeronaut komt dit jaar naar Eindhoven en die heeft er de afgelopen jaren ook niet gestaan. Niet hetzelfde als afgelopen jaren dus.
Eric GhostRiderPeter KermisKo PSV speelt ook nog. Wie??? ๐ Hilaria is een avondkermis, na de match komen ze alsnog kermisvieren. Inderdaad, verloren of gewonnen is het vaak wel gezellig na een wedstrijd! KermisKo Weinig afwisseling Ja en dus is het niet goed? Betekend eerder dat ze allemaal vorig jaar tevreden waren en graag terug wilde komen. Staat inderdaad al jรกren bijna hetzelfde en toch blijven de mensen komen dus wat is daar mis mee? niets!
Paulvh Jonathankermisfan Reactor heeft nog nooit in Eindhoven gestaan Eclipse staat al zeker 10 jaar standaard in Eindhoven
LimBrabo-Wim Paulvh en gelijk de laatste keer voor de Eclipse in Eindhoven, waarna hij over een paar weken de Franse kermissen gaat amuseren.