En zoals ieder jaar vind “een ieder” wie dan ook” weer vrij negatief over zijn/haar/het eigen kermis . De exploitanten die er staan zullen hun boterham wel kunnen verdienen, anders kwamen ze niet?
Ik leen even een gedeelte van je tekst en heb hem aangepast naar een algemene vorm want dit kun je overal neerzetten en dan heeft iedereen wel ergens een punt van gelijk.
Ik ben zelf ooit 1x op Hilaria geweest en vind het ook een concept wat voor mij niet aantrekkelijk is. En dat kan ik ieder jaar zeggen, maar maakt het mij daarom ook negatief?
Verder is het een moment opname als je constateert dat alles in een half uur geschoten is. Dan kun je zelf ook wel bedenken nou nou nou wat heeft die persoon een plezier gehad. De kermis door een lens, ik ken het en het maakte het er niet altijd leuker op, en zeker als je met nog meer rondloopt of waarvan je weet dat er nog meer rondlopen die vaak bijna dezelfde beelden hebben als jij.
Hopelijk heeft iedereen het naar z’n zin in Hilaria en laat zich “vermaken” door de meeste geliefde zaak van het moment. (Uitzonderingen daar gelaten). 😉