Eric Gisteravond nog wat foto’s van de Entertainer gemaakt. Om het effect van de lasers goed op de foto te krijgen moet je een fractie langere sluitertijd gebruiken en daardoor lever je detailscherpte in. Dat valt niet op als je de hele molen fotografeert maar bij de eerste foto is het wel duidelijk zichtbaar. Foto’s i.v.m. ondankbaarheid verwijdert!
Harry_Vandsome De rit is niet eens bijzonder bij de Entertainer. Maar de show, het geluid én interactie maken het tot de topper die het is. En inderdaad: sound system is nice 😎 En oh ja pinnen gaat snel. Gauw nog een keer pinnen voor nóg een ronde!
MartijnH Harry_Vandsome Het viel mij inderdaad op dat het geluid daar perfect staat afgesteld, binnen de molen wat harder maar sta je erbuiten kan je gewoon met je medebezoekers praten.
Ralph2003 Ryank2304 Dan hebben ze 3 dagen tussen Duitsland en Alkmaar. Zullen ze ongetwijfeld redden maar heel ruim is het toch ook niet met zo’n gevaarte af te breaken, over te rijden en weer op te bouwen en draaiklaar te maken.
Ralph2003 Ryank2304 Zaterdagavond ook een 4 tal uurtjes geweest en toch wel een hele nette editie hoor met vooral de eerste helft (vanaf het station gezien) echt wel zeer goed en sfeervol opgesteld. Het Chocolade rad stond echt zwaar verkeerd daar, althans voor het zicht. Een lange laan met achterop een spelzaak is gewoon niet fraai. De Reactor, of eigenlijk een hoge zaak had om deze plaats veel beter tot z’n recht gekomen. Anderzijds, over de belangstelling had deze spelzaak zeker niet te klagen. En ja, de Entertainer, wat een topzaak, voor mij dit keer een dikke 9. Tilburg was voor mij een 10 waar hij toch net ff meer uitpakte op de een of andere manier. We hadden rond 21.00 een ritje maar ook rond 22.30 nog een keer waarbij er op het latere tijdstip toch echt pittiger werd gedraaid. We hebben ons in ieder geval goed vermaakt de zaterdagavond waar het dan ook goed druk was. Geen koppen lopen maar toch echt wel goed druk, sfeer! Ik kwam niet echt om veel foto’s te maken maar op een gegeven moment dacht ik, laat ik eens wat fraaie plaatjes maken van de geweldige lichtshow’s die werden gegeven! Komen de foto’s….. Kom nog een deeltje aan…..