John67938 Woensdagmorgen voor tot 10 uur het nieuwe kermisterrein in Dordrecht bezocht waar de kermis wordt opgebouwd op de Laan van Europa Straat waar de parkeerplaats is voor de auto’s Ingang / uitgang 1 waar ook de bus stopt tegen over het vd Valk hotel Ingang 2 vlakbij parkeer terrein voor de auto’s van de kermisbezoekers En dan wat er tot nu toe opgebouwd staat, en nog opgebouwd moet worden.
John67938 Vanmiddag laat ga ik weer kijken, dan schijnt ook de andere transporten aan te komen van het reuzenrad
GhostRiderPeter Kijk, de aftrap van een mega kermis👌🏻 En eens iemand die de juiste categorie er gelijk bij vermeld 🥳✔️ Thanks John, op maar de update 😉
Ralph2003 Soso, weer 2 nieuwe trucks erbij, wat een bruut wagenpark zeg! Vorig jaar die 2 witte Daf’s en de rode CF in creme gespoten volgens mij? Dit jaar 2 dikke Scania’s erbij. Worden die Scania’s voor het Reuzenrad specifiek gebruikt of worden die ook ingezet voor diverse banen? Is die blauwe Daf er eigenlijk nog wel?
Peter Ralph2003 Scania is er al een tijdje de andere witte is er net bij idd. En dan is de gele scania met kraan ook nieuw bij buwalda De blauwe is er ook nog die was deze week bij de eurocoaster
EmielParkrides Zo, het rad staat in Dordrecht, we hebben even geduld gehad maar alles toch gezien qua trailers en middenbouwe. Hierbij mijn bijdrage in een filmpje en enkele exclusieve drone plaatjes die nergens staan.
Eric EmielParkrides Oei, drone foto’s. Voor je het weet gaat een mede forumlid de gemeente bellen of je wel een vergunning daar voor hebt. Daar heeft hij een paar jaar geleden ook al iemand hier mee genaaid. (Rare jongens, die Romeinen!)
John67938 Door onvoorzienbare omstandigheden helaas geen opbouwfoto’s vandaag kunnen maken, vrijdag komen er ook geen opbouwfoto’s van mijn kant. Voor degene die met de bus komt, de bussen rijden om het half uur richting het treinstation ook in het weekend. De laatste bus vertrekt om 0:00 middennacht. Ik geloof dat het wel aangepaste tijden zijn omdat de kermis er staat, normaal rijd er s’avonds maar eens in het uur een bus. https://www.qbuzz.nl/dmg/lijn/QBUZZ/m004/2
Jeroen-Sik D De eerste gondels hangen intussen in het rad. Ik ben nu een aantal maal rond het kermisterrein gereden (voor werk,rij voor een bouwproject iets verderop),maar als ik het zo allemaal bekijk,gaat het een aardig krappe bedoeling worden als er veel volk op de been is,zo lijkt het althans. Kan allemaal best meevallen,hoor,maar zo op het oog staat het aardig kort op elkaar allemaal.
Jonathankermisfan Kermis Dordrecht 2024 Vandaag de kermis in Dordrecht bezocht en er staat een top editie. Echter staat de kermis dit jaar niet in het centrum, maar op de laan van Europa rotonde een stukje uit het centrum. Ze hebben 2 grote parkeerplaatsen waar je gratis kan parkeren. Het was redelijk op het moment dat ik er was. Ik zie de kermis liever in het centrum, maar hopelijk loopt dit. Wel kunnen er nu een stuk meer attracties staan dan voorheen in het centrum! Het attractieaanbod is top! 2 toppers van Nederland staan er namelijk The beast en de Energizer. De laatste had helaas storing op het moment dat ik er was. Hopelijk is dat snel opgelost! Dordrecht heeft dus 2 top thrillrides te pakken! Ook is er een première namelijk het reuzenrad van de familie Buwalda! Bon Voyage-Wheel of Excellence is de naam van het rad! Het is een hartstikke mooi reuzenrad en ik wil de familie Buwalda veel succes wensen met hun nieuwe zaak! Verder staat de Base jumper er die vooral in Duitsland reist! Leuke ritten en shows! Ook de break dance no1 van hoefnagels is van de partij! Prachtige break dance natuurlijk. Ook kan je schommelen in de impact met een nieuwe kassa volgens mij? Ziet er weer top uit! Benieuwd wat er verder staat? Bekijk dan vooral de video!
PeterCenturion Als een kermis wordt verplaatst, is het vaak afwachten hoe dit zich in de loop der jaren gaat ontwikkelen. En dat geldt dus ook voor deze kermis. Op zich is het terrein goed bereikbaar met zowel het openbaar vervoer als de auto (tenminste, zolang dat grote parkeerterrein vlakbij niet wordt volgebouwd. Publiek was er voldoende voor het tijdstip (zo rond een uur of zes in de middag) dat ik er was.