Svenjj Mooi rad. Beetje wit wel 😉 Staat een mooie kermis. Opvallend dat er zoveel toppers staan, zeker voor zo’n eerste editie, zo ver buiten een stadscentrum. Komt dat door de lage pachtgelden wellicht?
KermisKo Vanmiddag even een rondje gedaan maar vond er niet veel aan. Ik miste een draaimolen, polyp en snelheidsmolen/rups. Er liep volk genoeg dus wie weet slaat het wel aan maar ik had even het idee dat ik in Breda liep.
John67938 KermisKo polyp en rupsbaan staan meestal nooit in Dordrecht. En voor mij mag de kermis daar blijven staan, mooie locatie, meer ruimte. En toen ik er vanmiddag was, vond het rond 2 uur al behoorlijk druk, zo druk was het niet op de kermis toen ie in het centrum stond
John67938 Vanmiddag de kermis bezocht in Dordrecht vlak na de opening, ik vond het veel drukker dan toen de kermis in het centrum stond, zeker op de tijd ik was gegaan, en dat ook al jaren doet toen de kermis nog in het centrum stond
Kevin-KJP Afgelopen zondag ook een bezoek gebracht aan de Zomerkermis in Dordrecht. Dit jaar niet in het centrum, maar op een super grote rotonde, wat het evenementen terrein is geworden van Dordrecht. Hier staan zoals je op de bovenstaande foto’s kan zien onder andere de Time Machine the Coaster van Buwalda, The Beast van Reijnders en de Energizer van Moonen-Korenblik. Natuurlijk was dit niet alles, want Dordrecht heeft ook de premiere van het Bon Voyage - Wheel of Excellence Reuzenrad van Buwalda, die rechtstreeks vanuit de Mondial Fabriek hier voor het eerst zijn rondjes draait. Al met al een mooie kermis daar in Dordrecht, waar het afgelopen zondag ook enorm lekker weer was. Verder was het ook gezellig druk op de kermis. Laten we snel naar een selectie van mijn foto’s gaan. ENJOY…!! Nog niet posten, komt nog meer
Kevin-KJP En het laatste deel….. Dit was mijn selectie van Dordrecht, de gehele reportage kun je vinden op www.kermisjunkypictures.nl