PeterCenturion Eric
Persoonlijk vind ik dat je geen slechte moderator bent. Mensen maken fouten en dat is iets waar te weinig rekening wordt gehouden in onze maatschappij. Dat geldt voor mensen die hier iets schrijven en ook voor de moderatoren. Fouten maken mag. Nee, moet zelfs. Het gaat erom dat we van onze fouten leren. En dan vind ik het jammer om nu te lezen dat je hiermee stopt. Zeker omdat ik de indruk krijg dat je dit doet omdat je boos bent. En neem van mij aan: een dergelijke beslissing nemen als je boos bent, is echt een fout. Kijk, als je morgen als je weer rustig de zaak hebt overdacht tot een dergelijke besluit komt is dat anders…
Dank je wel voor het compliment welke ik zeer waardeer.
En dat ik nu boos ben, ja, ik geef dat eerlijk toe.
Alleen is het een rimpeleffect, ik bedoel daar mee dat dit even een druppel was die de spreekwoordelijke emmer deed overlopen.
Ten eerste omdat er commentaar kwam van iemand die gemiddeld 2 posts per jaar plaatst terwijl ik van alle kanten te horen kreeg dat de lijst niet klopte én dat de lijst van 2023 was.
Ten tweede zit ik in een wat lastig parket omdat ik tussen ‘2 vuren’ in zit.
Loop al ruim 30 jaar beroepsmatig op de kermis rond én ik ben een ‘kermisgek’.
Wat ik daar mee bedoel te zeggen is dat er op dit forum soms dingen verkondigd worden die op zijn zachts gezegd onzin zijn.
En daarbij het feit dat het een forum is waar heel veel stuurlui aan wal staan.
Dat beseffen ze vaak niet maar stel dat ik een dag bij hen op de werkvloer ga rondlopen, overal foto’s van maak en dan thuis achter de computer kruip om luid te verkondigen dat ze het fout doen en dat ze het anders moeten doen.|
Ik denk dat er dan wel wat wenkbrauwtjes opgetrokken worden .
Natuurlijk is een forum er om te discussiëren, om meningen te geven en te delen maar als beroeps denk ik soms eerlijk gezegd wel eens ‘wat een onzin verkondigen ze nu weer’