Ik like je post omdat ik het eens ben met wat je daar schrijft over het rapporteren van een moderator en het posten van 2 dingen per jaar/ forum ipv site etc. Ik vind ook dat jullie als moderators gewoon het recht hebben om bepaalde keuzes te maken en dat niet iedereen daar iets van hoeft te vinden.
Daarna reageerde ik op de andere post omdat ik persoonlijk de opzet van het forum van onze Duitse vrienden beter begrijp. Daar krijgt iedere kermis zijn eigen topic zodra de datum bekend is. Als iemand dan vervolgens iets weet, hoort, leest etc, kan dat in het topic worden geplaatst, met adequate bronvermelding uiteraard. Dat verhoogt de voorpret toch? Wat hier nu gebeurt is dat er enkel een topic wordt geopend als de hele lijst bekend is, met als gevolg dat er enkel nog gediscussieerd kan worden over de kwaliteit van de lijst. Dat werkt dan weer het volgende punt in je volgende post in de hand..
Dat heeft niets met het andere punt te maken. Ik neem het niet op voor onze medeforummer. Het hele punt van een discussie forum ontgaat me alleen af en toe hier. Maar goed, kan ook zijn dat het voor mij dan niet de juiste plek is he. Geen kritiek hoor, enkel een gedachtespinsel.