SvenJH Ik las dat Around the World XXL de Annakirmes in Düren heeft afgezegd wegens personele problemen. Hoe ziet de rest van de tour er dit jaar eigenlijk uit? Ben hem nog weinig tegengekomen.
GhostRiderPeter Er werd laatst gevraagd waar de Escape - Mondial gebleven was… Blijkbaar bij Mondial in een hal 😉 Escape vast in berm bij Tijnje Groene kentekenplaat op de middenbouw en een voor mij onbekende trekker ervoor.
DannyR Hoe zit het inmiddels met de Propeller en Funhouse van Ordelman. Zijn deze inmiddels weer in Nederland? Koeweit was in April toch afgelopen!!
GhostRiderPeter Deca-Dj-Arnaud Nou verklap je je incognito hier he 😁 Deca-Dj-Arnaud ik ga denk ik toch maar niet naar t casino Nou…… 🤣
DannyR Joshua1986 Dat weet ik dat ze beide te koop staan. Maar dat was mijn vraag niet he. De Zweeftoren van Jr stond daar toch ook nog in Koeweit
Johan013 Hoe gaat het met de spider die Hoefnagels terug naar Nederland heeft gehaald? Gaan ze het daadwerkelijk halen om dit jaar nog op de kermis te verschijnen ?
Werner_Spiderman Johan013 daar ben ik ook benieuwd naar, maar gezien de arbeid die verricht moet worden vrees ik dat het volgend seizoen wordt.
Johan013 Peter ow …dan ben ik abuis . Ik nam aan dat als er geadverteerd wordt dat de Tarantula dit jaar weer op de kermis komt met de naam van Hoefnagels erbij dat hun dan ook de eigenaren zouden zijn. Maar goed…ik hoop iig dat er binnenkort wat foto’s of nieuws komt over dit project
Alex Johan013 Er zijn zoveel zaken waar de afgelopen jaren in advertenties voorbij gekomen die er nog steeds niet zijn voor welke reden dan ook. Een advertentie is geen garantie, en het kunnen nog altijd 30 plantenbakken worden voor de liefhebbers. 🫢😉