Joshua1986
Ik begrijp één ding niet. Je schrijft: “misschien weet ik wel waar alles staat. Misschien ook wel niet…”
Waarom schrijf je dat dan hier neer? Want: dan vraag je erom dat er wordt gezegd: “weer iemand die interessant aan het doen is”. En dat vind ik dan weer niet handig.
Ook ik krijg wel eens zaken te horen, waarbij ik denk: “dat moet ik onder de pet houden”. En als je dan over zo’n onderwerp gaat schrijven: “ik weet iets wat jij niet weet en ik vertel niet wat dat is”, dan loop je het risico je geloofwaardigheid te verliezen.
Mijn advies (en of je die opvolgt of niet, is aan jou) is dan helder. Niet reageren. Want: spreken is zilver, zwijgen is goud.