Of dit hier thuis hoort weet ik niet. (Verwijderen mag)
Maar was zojuist richting Raamsdonksveer gefietst. En daar staan 2 transporten op 2 verschillende bushaltes geparkeerd. En bij 1 stond er handhaving bij…
1 staat er naast het woon/pakwagen terrein waar nog voldoende plek is. Waarom zou er dan toch gekozen worden om elders te gaan staan, met in dit geval waarschijnlijk een bekeuring.