Lucvangool
Voor Weert was ie niet op tijd klaar. Van de winter heb ik wel ergens nieuwe foto’s gezien met hoe het ervoor stond, kan me alleen even niet herinneren waar.
Wat me ook bijstaat was dat de keuring niet op tijd rond was voor Weert en dat er daarom voor gekozen is om een seizoen later (dus dit kermis seizoen) op reis te gaan, maar ook deze info kan ik mis hebben. Maar er was inderdaad wat je zei sprake van dat ie in Weert zou komen. En dus als ik me goed herinner, waren er discussies op fora over de keuring.
In ieder geval is het nu dus afwachten. Ik had ook al gevraagd of iemand data van kermissen wist waar ie zou verschijnen, maar heb ook nog niets terug gehoord.
Lijkt me in ieder geval wel dat het een grote kermis moet zijn waar ie voor het eerst verschijnt, ook met het oog op dat ie was aangekondigd voor Nederland en Duitsland.
Als ik een gok mag doen, dan gok ik dat ie eerst op een Duitse kermis verschijnt, en dan de eerste echt grote kermis in Nederland waar ie dan zn nederlandse premiere gaat vieren, en daarmee heeft Tilburg of Uden dus de beste kans op.
Verder verwacht ik hem (maar ook dit is weer een gok) wel dit jaar in Weert, aangezien ie vorig jaar niet heeft gehaald.
Maar goed, afwachten dus.