DannyR larsdezwarte03 nee. Wat jij ziet op de foto’s zijn van de Power Wave die van dezelfde familie is
larsdezwarte03 en wat is de mega jumper voor atractie hij is van brunselaar staat op de verpachting van arnhem
Maurice larsdezwarte03 en wat is de mega jumper voor atractie hij is van brunselaar staat op de verpachting van arnhem Dat is een trampoline 😉
Hamtaro-Youri Ik zag ergens in een agenda dat er begin Maart wel weer een kermis gepland staat in Apeldoorn. Waar zou deze kermis moeten gaan plaats vinden?
Jay-RideMaster Hamtaro-Youri op dat parkeer terrein voor de America Hal net zoals afgelopen jaren lijkt me?
Jay-RideMaster Zijn er mensen die t/m juni leuke kleinere kermisjes weten in de buurt van Arnhem? Woon hier sinds kort (tijdelijk) en ben niet zo bekend met deze omgeving.
Hamtaro-Youri Jay-RideMaster Zijn er mensen die t/m juni leuke kleinere kermisjes weten in de buurt van Arnhem? Woon hier sinds kort (tijdelijk) en ben niet zo bekend met deze omgeving. Elden, Oosterbeek, Velp
darryll Niet geschoten is altijd mis: Ik ben op zoek naar een tweedehands Ejection Seat (katapult, sling shot). Misschien iemand de tip of pas voorbij zien komen op een marktplaats voor used rides?
Joordi darryll https://www.usedrideseurope.com/ridesforsale/ejection-seat-2/, https://www.usedrideseurope.com/ridesforsale/ejection-seat/
adela hallo allemaal, ik zoek testrit van waltzer en the king (loop fighter). Ik bedoel testrit zonder mensen en muziek. Weet mij iemand helpen? Bedankt.
Jonathan Is er iemand die weet of de Spinning Coaster XXL van Buwalda dit jaar WEL zal rondreizen op de kermissen?
DannyR Jordvanroij er komt inderdaad een nieuwe baan. Dat de xxl vorig jaar niet werd opgebouwd had volgens mij meer te maken met het vele extra werk die de toegevoegde delen met zich mee bracht.
Jonathan DannyR Ik weet dat er inderdaad een nieuwe baan komt. Maar wilt dit dan zeggen dat er met de Spinning Coaster XXL niet gereisd zal worden dit jaar? Of zelfs nooit meer? Zou toch wel zonde zijn niet?
adela sander1972 hoi, dank voor je video, maar ik luisterer muziek, en ik heb nodig horen video zonder muziek, want ik ben blind, en ik geluid nodig wil horen.
Jeroen_K Weet iemand wanneer de lijst voor de Cranger Kirmes in Herne over het algemeen bekend word gemaakt?