Peter Als ik toch eens geld had
Korte vragen
En de ex-Frenken shake & roll is daar ook nog?
Zijn er foto’s van de shakes in de staat die ze nu zijn?
Middenbouw ziet er wel oke. Uit
Maar die wand, pfoe
Waarom is destijds eigenlijk de middenbouw van de roll over wel aangepakt maar is er niet verder door gepakt met het opknappen?
Ik reed eergisteren over de D955 in Frankrijk door het pittoreske dorpje Delme heen en zag dat daar zowaar een kermis(je) open was (autoscooter,draaimolentje en een gokspulletje).
Gaan kermissen in Frankrijk “gewoon” door of is het per gemeente/departement verschillend?
Ik gaf me trouwens wel een fijn gevoel om die botswagentjes te zien rijden
Niet gestopt voor een fotootje? Had je een primeur gehad. De eerste kermis van 2021 op de kermisclub…
Het enige wat ik vorig jaar heb begrepen dat in Frankrijk ook bezoekersaantallen (in relatie tot het aantal besmettingen in een regio) een rol speelden voor het mogen organiseren van markten en evenementen door gemeenten. Maar of dat nu ook nog zo is, geen idee.
Ik was met de vrachtwagen,Peter….
60 meter lang en 4 meter breed (en dan 3 stuks achter elkaar met een stuk of 10 begeleidingsvoertuigen),had graag gestopt,geloof me,maar kwam ff niet uit
Jeroen-Sik
gewoon even nieuwsgierig, maar wat waren jullie aan het vervoeren?
Hamtaro-Youri
Wimdmolen-bladen (in de volksmond:“wieken”)
Ik rij voor ter Linden uit Doetinchem.
Jeroen-Sik
Gaaf man, dat is toch de “mega windmill transporter” van Nooteboom?
Was een keer in de buurt voor een zakelijke afspraak en kon het niet laten een kijkje te nemen, vanaf de straat uiteraard.
Ronald-Tourmanager
De Nooteboom “mega-wind” is voor het transport van de torens (deze hangen tussen de wielstellen).
Ik rij met een Faymonville telemax (dikke 40 meter uitschuifbaar) met een DAF XF530 ssc 8×4 ervoor.
(Sorry voor het off-topic zijn )
Ik heb ze hier wel in de Wieringermeer zien rijden met die grote wieken. En dan stop je inderdaad niet voor een kermisbezoek…
Jeroen-Sik ik zag al enkele kleinere kermissen voorbij komen in Frankrijk. Daar moet een plaatselijke burgemeester het hygiëneplan goedkeuren en maatregelen opleggen. Dit zijn wel allemaal kleine dorpskermissen wat ik uit de berichten haalsde. Grotere kermissen zie je daar helaas ook nog niet.
De kermis in Geneve gaat ook gewoon door, wel zonder spookhuis, simulator of loophuis want alle binneninrichtingen zijn nog niet toegestaan, wel bijzonder als je dat op de webcam ziet dan lijkt het gewoon weer even “normaal”. Wat verlang ik daar weer naar….
MartijnH Zeker bijzonder die kermis in Geneve! Het lijkt nu ruimer opgezet dan andere jaren.
Ik heb begrepen dat er maximaal 4 kraampjes tegelijkertijd mogen geplaatst worden. Zo zijn er dus in enkele dorpjes al wat kleine dingen georganiseerd. Maar voor het meeste grootvermaak is het te klein om interessant te zijn.
weet iemand wat voor zaak dit is
larsdezwarte03 denk een Freak out van Kmg
Oké