Hebben we nog leuk nieuws?? Hoe is het met de nieuwe attracties die er aan zitten te komen? AIRBONE, nieuwe Jumpers enz… iemand info of ze op schema lopen?

Welk schema? Ik vermoed dat er best een hoop stil zal liggen nu. En hoe zullen de exploitanten die bestellingen allemaal kunnen betalen? Ik denk dat je niet vreemd moet opkijken als er de nodige annuleringen komen wat nieuw spul betreft. Als ik kermisexploitant was en ik heb iets in bestelling, zal ik nu toch eerst kijken of en hoe ik daar onderuit kan komen

Per land zal het verschillend zijn afhankelijk van de richtlijnen die men daar hanteert.

De afgelopen weken zijn er nog genoeg nieuwe attracties uitgeleverd, zijn er attracties of andere zaken afgeleverd voor onderhoud dus dat ging nog allemaal door.

Wie de fabrieken en/of toeleveranciers volgt op Social Media ( en wie zit daar nu nog niet op?) die zal zien wat hun actuele status is qua werkzaamheden.

Weet iemand hoe de lijst voor de paaskermis in Enschede eruit had gezien als deze door was gegaan?

• Eddy heeft hierop gereageerd.

Jeroen_K tonnie had dit wel geweten, maar is hier niet aanwezig.

Hoe zit het eigenlijk met de kermissen van Mellors in Saoedi arabie? Die eerste in Ryiad is ondertussen afgelopen?
    Ligt dat daar ook stil daar?

Ik las ergens dat exploitanten daar vroegtijdig moesten afbreken en dat van enkele exploitanten de zaken daar vast zitten, omdat er geen transportmogelijkheden meer waren om ze terug te laten komen. Maar wie dat zijn en of dat nog steeds zo is, dat weet ik niet.
    Nu ligt daar alles in ieder geval ook stil.

Ik kan mij nog een fors aantal jaren terug herinneren dat de beach polyp van Michel (of was het Michael) en Patricia Boesveld een x aantal keer achter elkaar in Deventer heeft gestaan.
      Zelf ook nog tijdens dat ie in Deventer stond een aantal dagen mee geholpen met bouwen, kaartjes ophalen en breken.
      Vroeg me af, of deze familie Boesveld nog actief is op de kermis, en met welke zaak/zaken ze dan reizen?
      Alvast bedankt πŸ™‚

Martijn-maramsp Michael Boesveld reist met een trampoline als ik het goed heb.
        Tommy Boesveld heeft een spel container en heeft onlangs de Reactor over genomen

• Alex heeft hierop gereageerd.

DannyR Martijn-maramsp

Michael de Voer, Michael Boesveld, Patricia Boesveld? πŸ˜†

Het is Maykel de Voer, en het was niet Michel maar (broer) Tommy Boesveld die eigenaar was van de Beach Polyp, wie Patricia Boesveld is?

En als de achternaam al niet genoeg zegt? Het zijn geen staatsgeheimen die besproken worden maar verder vind ik het wel mooi zo.

Alex Michael de Voer, Michael Boesveld, Patricia Boesveld? πŸ˜†

Het is Maykel de Voer, en het was niet Michel maar (broer) Tommy Boesveld die eigenaar was van de Beach Polyp, wie Patricia Boesveld is?

En als de achternaam al niet genoeg zegt? Het zijn geen staatsgeheimen die besproken worden maar verder vind ik het wel mooi zo.

Eens, maar met meerdere reizende familieleden is alleen een achternaam ooit verwarrend. Een voorletter maakt ook al veel duidelijk.

Michel reist inderdaad met de Trampolines. Tommy met de Monsterdrop, Dunk Tank en Reactor. Maykel de Voer met de Future Dance.

Alex sorry dat je je aangevallen voelt omdat ik per ongeluk de naam fout typte. 1000x sorry

• Alex heeft hierop gereageerd.

Toen ik had geholpen bij de beach polyp was Patricia de partner van Michel (dus de naam had ik toch wel goed). Volgens mij waren ze zelfs getrouwd, dus vandaar ook Patricia Boesveld.
              Maar bedankt in ieder geval voor de opheldering πŸ™‚
              Dat inderdaad Tommy eigenaar was van de beach polyp klopt. Echter de keren dat ie in Deventer stond, heb ik Tommy zelf nooit gezien, maar waren Michel en Patricia samen met de crew present πŸ™‚

• Peter heeft hierop gereageerd.

Martijn-maramsp

Je heb een klok horen luiden maar de klepel nog niet gevonden michel heeft niks met de beach polyp te maken gehad. En patricia boesveld is er niet. En heeft ook nooit bij de polyp gezeten.

DannyR

Voel me niet aangevallen hoor, dus geen excuus nodig. πŸ˜‰ Al tik je de naam wel voor de 2e x fout zie ik nu. πŸ˜†

Peter
                  Kan zijn dat ie niets met de beach polyp te maken had, maar toch echt was ie er wel de keren dat de beach polyp in Deventer stond.

Kan zijn dat het tijdelijk was, dat weet ik niet. Maar dat ik me heb voorgesteld aan hen, en de namen Michel en Patricia te horen heb gekregen is toch echt iets wat ik niet verzin.

Maar om verdere dingen te voorkomen, beter is het om dit allemaal te laten rusten.
                  Mijn vraag was welke zaak Michel nu bezit, en die is beantwoord, dus daarvoor dank.

Edit: wellicht is/was het beter dit allemaal niet te vragen, want blijkbaar wordt er tegenwoordig best aanvallend gereageerd op sommige vragen.

Dat ik me kan herinneren dat ik me voorgesteld heb aan Michel en Patricia, is in mijn beleving. Anderen waren er niet bij, dus kan ik me goed voorstellen dat men beweert dat Michel en Patricia in andermans ogen er niets mee te maken hebben, maar goed, hoe moet ik anders uberhaubt bij de naam Michel terecht zijn gekomen.

Dat Michel en ook Patricia achter de knoppen hebben gezeten ten tijde van de zomerkermis in Deventer lang geleden staat in mijn ogen vast. Dat men daar anders over denkt, kan best, en mag ook, maar vertel mij dan niet dat ik het allemaal niet weet, want nogmaals; Hoe moet ik anders bij de naam Michel en Patricia terecht zijn gekomen? En blijkbaar bestaat Michel Boesveld in ieder geval zelf wel.

Wellicht dat het dan tijdelijk was dat ze achter de knoppen zaten bij de beach polyp.

Blijft een feit, dat het mij een erg fijne herinnering heeft opgeleverd.

Goeie genade, laten we vanaf nu alsjeblieft stoppen over wie er wel of niet in de kassa van de Beach Polyp heeft gezeten. Bedankt πŸ˜‰