Eric en het eerste ontwerp wat ik gezien heb, word het een prachtige zaak 😎😎 maar dat zit bij Vallentgoed altijd prima in orde gezien het Europarad en PowerSurge

Kevin-KJP

Dat is een kwestie van smaak. Wat de Powersurge betreft vind ik persoonlijk die zaak gewoon lelijk. Bovendien is het altijd opvallend voor mij dat er totaal geen show bij deze zaak wordt gemaakt als ik hem tegenkom.

PeterCenturion Dat is een kwestie van smaak. Wat de Powersurge betreft vind ik persoonlijk die zaak gewoon lelijk. Bovendien is het altijd opvallend voor mij dat er totaal geen show bij deze zaak wordt gemaakt als ik hem tegenkom.

Tja, wat de een mooi vind is voor een ander weerzinwekkend.
      Dat is het voordeel van van smaak verschillen, ziet niet alles in de wereld er het zelfde uit.
      Wat de show of het ontbreken er van kan ik niet over oordelen.
      Soms helpen afbreken, overrijden en opbouwen.
      Als ie open is ben ik er niet bij.

Eric ik beaam dan toch de woorden van PeterCenturion .

0.0 show word er gegeven, terwijl er geïnvesteerd is in een serieus truss systeem met movingheads, waarmee je nog veel kanten op kan met uitbreiden.

Maar er is vanuit de kassa meer oog voor een telefoonscherm dan voor de rit van de zaak.
        Ritten zijn vrijwel hetzelfde (lijkt automatische piloot werk, maar zeker weet ik het niet) en de microfoon zit waarschijnlijk nog in de verpakking.

Erg zonde, want je kan best leuke ritten en shows geven met een powersurge, maar dan zul je je interesse wel moeten verleggen van je scherm, naar je spul.

Mbt het uiterlijk, smaken verschillen inderdaad, mijn smaak is het ook niet.
        Juist omdat het een compacte zaak is, valt die savonds sneller weg door de donkere kleuren. Bijvoorbeeld in weert, waar die bijna onzichtbaar was

Ryank2304 ben benieuwd naar de nieuwe restyle…. is wel een leuk thema in ieder geval. hoop dat er binnen ook wat verbeteringen worden gedaan.
        Zanzibar afgelopen zomer in Eindhoven nog gedaan, en het parkour in de attractie viel me vies tegen…. zonde van m’n geld dat er aan uitgegeven was.

Marcootje
        Ben benieuwd, op Facebook pagina staat ook een tekening van de achterwand.
        Het zal mij niks verbazen als dit een loop fighter of een pegasus 16 gaat worden, in ieder geval een technical park attractie.

@“GhostRiderPeter”#p43587 staat toch duidelijk rechtsboven Techical Park.
          A&A Rides zal wel Albert & Ad Rides zijn

DannyR Je was vugger dan dat ik het ookzag 😉

Maar inmiddels zijn we eruit, het wordt een Heavy Rotation oftewel een koekenpan 😁 ✅

Joshua1986 word een Technical Park Heavy Rotation als je verder had gelezen in dit topic 😉

Ben wel benieuwd, want opzich ontbrak de Reactor wel op veel kermissen, dus met een 2e kleiner broertje in dit geval zijn meer kermissen voorzien van zo een G-krachten machine 😉