Eddy
En de vergelijkbare maar lagere AK-Rides “Projekt X”, erbij , + niet al te lang geleden de Mythos ook een TP-HR.
Maar daar is meer plek als hier, maar ik begrijp het wel. Iets nieuws en je kan meegaan met het succes van de Reactor. Dat is toch net wat anders als de nieuwe Aviator en de Energizer die het toch moeilijker lijken te hebben.
Alleen de plekken delen zal nu iets interessanter worden, en misschien pakt dat voor iedereen gewoon goed uit. Naast de schommels die er zijn, komen er ook meer bij en sommigen verlaten NL niet eens, en dat gaat ook allemaal prima.
Maar uiteraard kan ik het helemaal mis hebben en moet ik straks het orakel Klomp gelijk geven. 😉
Een klein beetje sarcasme want waar er serieuze mensen (met een antwoord terug) nu -1 zijn kan een ander gewoon doorgaan met z’n geratel. En als dit het gezichtenboek was geweest dan was er nog wel meer commentaar geweest. Wat dat betreft mag er af en toe eens meer gediscussieerd worden want ik dacht toch niet dat dit alleen een fotoboek was geworden.
En nu die knop maar weer ff uit. 😇