DannyR Kwam ja, maar is al een aantal jaar in de UK onder Manning en daar komt ie nu vandaan
Als je nou heel exact wilt zijn, dan komt ie uit Neede
Nieuw op de kermis 2025/2026
- Bijgewerkt
Lijkt erop dat de Dance Jumper van Ruitenberg-Sipkema van eigenaar wisselt en dus naar Zwitserland gaat.
Dit is inderdaad de Dance Jumper van Ruitenberg-Sipkema die naar Zwitserland verhuist.
Bron: nieuwe eigenaar.
Benieuwd of er nog iets nieuws komt voor deze jonge exploitant.
_jasper_ de tijd zal het leren
- Bijgewerkt
Ik lees op Kirmesforum in het topic over The Rock voor Pfisterer iets over een Jet Fighter voor ‘Vallentgoed aus Holland’. Hebben we dat hier al voorbij zien komen?
Zou dan gaan uit de 2e Jet Fighter die uit de Technical Park fabriek zal rollen in 2025.
en wat is dan de Jetfighter? Dat wist ik ook niet, maar het ziet er top (en lekker compact) uit:
https://www.technicalpark.com/amusement-rides/jet-fighter/
Dit heb ik een hele tijd geleden al gelezen, maar zo lang er geen officiële mededeling van de betreffende exploitant is geweest beschouw ik dit als een gerucht. En daarom heb ik dit hier ook niet gemeld! Dan zijn er nog veel meer “nieuwtjes” te melden.
RoodwitterJeroen Da’s mooi. Maar dan is dit nog altijd een forum om erover te discussiëren toch? De vastgestelde feiten kunnen door het moderation team in het gepinde topic worden gezet.
En aangezien we hier iemand hebben die dicht bij het Vallentgoed vuurtje zit dacht ik, wie weet. Het lijkt in ieder geval een hardnekkig gerucht, als jij het een hele tijd geleden ook al eens hebt gehoord.
Svenjj En aangezien we hier iemand hebben die dicht bij het Vallentgoed vuurtje zit dacht ik, wie weet.
Maar dat betekent niet dat hij iets hoeft te bevestigen of te ontkrachten. Dit is nu zo’n geval voor “Een grote geruchten topic”, want ook ik heb van beide kanten iets gehoord. En dat betekent als bevestiging maar 1 ding: het kan alle kanten op.
Alex Dit is nu zo’n geval voor “Een grote geruchten topic”, want ook ik heb van beide kanten iets gehoord
Nou mooi, jij hebt het aangemaakt, dikke prima, maar dan gaan we daar ook vrolijk verder met roddelen en vissen, hier blijven we on-topic en dat is nieuw voor 2025
Het Grote Geruchten Topic 2025
- Bijgewerkt
Svenjj Ik lees op Kirmesforum in het topic over The Rock voor Pfisterer iets over een Jet Fighter voor ‘Vallentgoed aus Holland’. Hebben we dat hier al voorbij zien komen?
Zou dan gaan uit de 2e Jet Fighter die uit de Technical Park fabriek zal rollen in 2025.
Bijna goed.
Nieuw in 2025 een Jet Fighter van Technical park voor Vallentgoed.
Het wordt de derde, planning is oktober/november 2025.
Bron?: PLEASE!
- Bijgewerkt
Eric bron is al benoemd.
Deze is hier klikkerdeklik reeds vermeld
Joshua1986 Eric bron is al benoemd.
Deze is hier klikkerdeklik reeds vermeld
Het gerucht ja, inderdaad.
de daadwerkelijke 100% zekere bevestiging…………
Dat is een kwestie van smaak. Wat de Powersurge betreft vind ik persoonlijk die zaak gewoon lelijk. Bovendien is het altijd opvallend voor mij dat er totaal geen show bij deze zaak wordt gemaakt als ik hem tegenkom.
- Bijgewerkt
PeterCenturion Dat is een kwestie van smaak. Wat de Powersurge betreft vind ik persoonlijk die zaak gewoon lelijk. Bovendien is het altijd opvallend voor mij dat er totaal geen show bij deze zaak wordt gemaakt als ik hem tegenkom.
Tja, wat de een mooi vind is voor een ander weerzinwekkend.
Dat is het voordeel van van smaak verschillen, ziet niet alles in de wereld er het zelfde uit.
Wat de show of het ontbreken er van kan ik niet over oordelen.
Soms helpen afbreken, overrijden en opbouwen.
Als ie open is ben ik er niet bij.
Eric ik beaam dan toch de woorden van PeterCenturion .
0.0 show word er gegeven, terwijl er geïnvesteerd is in een serieus truss systeem met movingheads, waarmee je nog veel kanten op kan met uitbreiden.
Maar er is vanuit de kassa meer oog voor een telefoonscherm dan voor de rit van de zaak.
Ritten zijn vrijwel hetzelfde (lijkt automatische piloot werk, maar zeker weet ik het niet) en de microfoon zit waarschijnlijk nog in de verpakking.
Erg zonde, want je kan best leuke ritten en shows geven met een powersurge, maar dan zul je je interesse wel moeten verleggen van je scherm, naar je spul.
Mbt het uiterlijk, smaken verschillen inderdaad, mijn smaak is het ook niet.
Juist omdat het een compacte zaak is, valt die savonds sneller weg door de donkere kleuren. Bijvoorbeeld in weert, waar die bijna onzichtbaar was
Hele verhalen over een spul dat al een paar jaar reist.
En dat in een topic over ‘nieuw in 2025’
Dus bij deze: ontopic graag.
Zanzibar krijgt een restyle
Ryank2304 ben benieuwd naar de nieuwe restyle…. is wel een leuk thema in ieder geval. hoop dat er binnen ook wat verbeteringen worden gedaan.
Zanzibar afgelopen zomer in Eindhoven nog gedaan, en het parkour in de attractie viel me vies tegen…. zonde van m’n geld dat er aan uitgegeven was.