Afgelopen vrijdag in Tilburg geweest. Eén conclusie kan ik wel weer trekken. Die Brokxlaan ligt er opnieuw bij als een “wormvormig aanhangsel”. Weer enorm slecht, zeker voor personen in een rolstoel. Die moeten daar over een grasveld, wat op sommige plekken niet eens vlak is doordat er vrachtwagens overheen hebben gereden. Slecht, zeer slecht. Zeker omdat de rolstoelers daarna naar beneden moeten en vast komen te zitten bij de pusher, die zo staat opgesteld dat een rolstoel niet tussen de trottoirbanden en het podium van de zaak kunnen. Te smal…
Verder een redelijke opstellng, hoewel ik drie tripjes wel heel erg veel vind voor deze kermis en ook de Breaker van de Poorter eigenlijk iets gedraaid had moeten worden (niet helemaal, maar toch wel een klein stukje). Het gedeelte naar het reuzenrad is prima. Hoewel ik zo’n poort midden op het terrein toch eigenlijk heel vreemd vind. Maar goed, als de gemeente Tilburg daar hun geld aan uit wil geven, gaan ze hun gang maar. Ik vraag mij echt af waarom…