Eric Eclipse-Randy Is het alleen de grondslag of gaan ze om 18.00 echt starten met de verdere opbouw? Eclipse-Randy Is het alleen de grondslag of gaan ze om 18.00 echt starten met de verdere opbouw? En nogmaals; refresh de pagina voordat je je post opnieuw plaatst! Er zit een fout in de software dus : plaatsen-refresh-en voila, je post staat er.
PoliceOmar Eric klopt, maar mijn post word ook soms drie keer gepost terwel ik een keer klik. Verwijder dezelfde post altijd maar wel vervelend.
LimBrabo-Wim Ordelman en Kriek hadden toch geruild mbt Düsseldorf, en dan zou Kriek toch naar Tilburg komen??? Maar als ik bij de Duitse buren kijk zie ik Kriek in het opbouwtopic van Berlijn zomer. Of heb ik onder een steen gelegen?🤔
Buurman_Jasper Ik kom op de motor, dus de meeste parkeergarages zijn voor mij niet toegankelijk. Nou mag ik Heuvelpoort wel in; maar hoe kom ik daar? Als ik namelijk op google maps kijk heb ik het idee dat ik over de kermis moet rijden…
Dennis Buurman_Jasper voor Parkeergarage Heuvelpoort kan je het beste via de Jan Aartestraat rijden, wat nog makkelijker is, is parkeergarage 013 Tivoli
Buurman_Jasper Dennis daar had ik naar gekeken, maar mocht ik niet heen met de motor… Is wel gelukt om bij de heuvel te komen
Jay-RideMaster De Dance Jumper is al de hele dag gesloten i.v.m. een storing (ga ik vanuit). Hoop dat ze snel open kunnen.
Wimbr1970 Net rondje gelopen; er staat weer een mooie kermis. Laat ik beginnen met de pluszaken; Konga; die staat zo op een superplek en wat is die vol gedecoreerd. Moet zeggen dat de Duitse zaken er toch allemaal duidelijk bovenuit steken. Het vlooiencircus mag hier ook genoemd worden; super hoe deze exploitant zijn circus verkoopt binnen en buiten. De Entertainer was ook weer heerlijk om die zo te zien net als de Ghostrider. Minder vond ik de plek van de rupsbaan van Wijnants; die had vanavond echt weinig klanten. Ook staat de Chaos veels te dicht bij de Konga. Zoals ik al in het andere topic had gezegd had de Break Dance van de Poorter een slag gedraaid mogen worden. Vond het vanavond gezellig druk met een gemiddelde ritprijs van 6 of 7 euro. Ik hoop dat alle exploitanten een goede boterham gaan verdienen de komende dagen.
Marcootje Johan013 de Dance Jumper was vrijdagavond op een gegeven moment weer open gegaan. Idd was de Dance Jumper gisterenavond ( zaterdag ) de hele avond dicht i.v.m. storing….. evenals de Disco Jumper die ook heel de avond stil stond. Vervelend voor de exploitanten natuurlijk als je dan op zulke avonden te kampen hebt met problemen. Op zich wel frappant dat dan beiden jumpers op 1 kermis tegelijkertijd gesloten zijn ( misschien hetzelfde probleem ??? ) Hoop dat ze alletwee de rest van de kermis gewoon weer kunnen draaien.
GhostRiderPeter Marcootje Idd was de Dance Jumper gisterenavond ( zaterdag ) de hele avond dicht i.v.m. storing….. evenals de Disco Jumper die ook heel de avond stil stond. Heel de zaterdag beide dicht helaas, ondanks hulp van collega’s (zelfs vanuit Uden) is dit niet gelukt.
Ezra Marcootje Denk dat dit zomaar eens een hitte dingetje kan zijn bij beiden. Zaterdag stond in Uden de Base Jumper ook stil namelijk. Misschien dat deze zaken een stuk hitte gevoeliger zijn?