GhostRiderPeter Martijn-maramsp Maar als je hem nog niet kent, stap dan zeker eens in! Voor minder geld en even of zelfs spannender is het om met je ogen dicht in een winkelwagentje zittend door de plaatselijke supermarkt geduwd te worden π Beetje kort door de bocht (ook leuk in dat zelfde ritje supermarkt) deze omschrijving, maar sorry het is een imposant spookhuis van buiten, van binnen is om te fluiten π Bedankt voor je reportage Martijn en ook voor het voorstellen π
Martijn-maramsp GhostRiderPeter Dan moet het veranderd zijn, maar het is dan ook erg lang geleden dat ik een ritje heb gemaakt. Volgens mij moet dat zijn geweest ergens in 2010 ofzo, of wellicht nog langer geleden. Ik kan me nog herinneren dat vooral de grote scene beneden aardig imposant was, wat me een beetje deed denken aan sommige scenes van de haunted mansion in Disney. Maar goed, blijkbaar is dat dus verandert, of was het imposanter in mijn ogen dan dat het daadwerkelijk was π
Eric Martijn-maramsp Het is niet het mooiste rad, maar wel echt een impossant ding. Had je hem βvroegΓ’hβ moeten zien. In vergelijking daarmee is het nu een plaatje! Martijn-maramsp Een auto van een voor mij onbekende film. Ik hoop toch echt dat je hier een grapje maakt!
Martijn-maramsp Eric Wat betreft dat reuzenrad vond ik hem vroeger toch echt mooier. En wat betreft die auto, weet ik het echt niet, maar nu ik langer kijk, zie ik het log van de ghostbusters er op staan, dus het zou vast wel uit 1 van die films komen π
Eric Micha Nou, met die bonte verzameling van fletse kleuren leek het wel een lapjeskat met vitamine tekort! π
Eric Micha Eric ziet er een stuk beter uit dan geheel sfeerloos wit Blauw op de ring Blauw op de spaken Blauwe as Paarse dakjes Afbeeldingen op de gondels Geheel sfeerloos wit inderdaad.
Eric Micha Ik vind het bij dit rad zo wel mooi staan en vaak moet s-avonds de verlichting een hoop goed maken. Maar de echt steriele dingen die je steeds vaker ziet vind ik ook niet mooi.
Micha Eric verlichting in de avond tel ik eigenlijk niet echt mee omdat 90% van de tijd de zaken overdag open zijn
Eric Micha Tja, dat ligt aan de tijd van het jaar. Als je een zomerkermis liefhebber bent, ja. Maar in het voor- en najaar is net zo lang , als niet langer, donker als dat het licht is tijdens de openingsuren.