Danny Gisteravond een rondje over de kermis gelopen. Er hing een drukke maar heel erg gezellige sfeer! Ik heb er heerlijk van genoten. Ik heb nog twee onride video’s die ik met jullie wil delen. Commander onride Octopussy onride
MartijnH Ik had al paar jaar door opbouw evenement geen mogelijkheid om naar Bonn te gaan, dit jaar mocht er pas op zaterdagochtend gebouwd worden dus had eindelijk weer de mogelijkheid. De umzug was ook prachtig, daar wist ik niks van maar erg mooi om de kermis zo geopend zien worden. Ook de kermis is prachtig , een selectie van foto’s want ben met héél veel foto’s thuisgekomen.
Maurice Het was alweer heel wat jaren geleden dat ik Bonn had bezocht, en ik snap écht niet waarom ik het zo lang heb laten duren. Wat een ge-wel-di-ge kermis is dit toch. Vrijdag avond was gezellig en erg druk. Qua ritprijzen viel ik hier van de ene in de andere verbazing, maar het feit dat mensen het er voor over hebben bewijst dat het kán… 😉
Ralph Gisteren ook op de Pützchens Markt kermis geweest het is weer een mooie kermis daar zelfs gisterenmiddag liep er genoeg volk rond ik heb nog een rondje musik express gedaan die heel de middag lekker vol zat [
GhostRiderPeter Ralph Man, man, man wat was het heet 😉 Maar wederom gezellig, echt een leuke kerm is die op de vaker to visit lijst gaat 🙂
PeterCenturion GhostRiderPeter Dat is een goed idee, want dit is toch wel één van de betere kermissen (ook wat sfeer betreft) van NRW.
GhostRiderPeter Ralph Hela, die gaat vreemd! 😆 Das andere koek dan de Powerdancer he 😉 Leuke foto’s van een hete dag Ralph, dankzij flink de keel smeren hebben we het gered maar eigenlijk was het net té warm. Afkoelen zat er helaas niet in, water op bij de Escape 🤣
Eric PeterCenturion Het is weer tijd voor de jaarlijkse bedevaart teneinde de ogen te wassen in de bron van Sint Adelheid. [modfunctie uitgeschakeld] Mag daar ondertiteling bij? Prima dat je leuke weetjes weet maar er zijn er legio die die leuke weetjes niet weten. Waaronder ik en ik ga toch echt niet de moeite nemen om het op te gaan zoeken! [modfunctie over 10 minuten weer beschikbaar]