Paulvh Vandaag in Bonn geweest. Hier komt een hele knappe kermis te staan! Fortress tower Predator Escape Commander Om maar even een paar zaken te noemen En dit jaar heel veel Nederlandse inbreng! Spuk Aeronaut Airborne Heroes city En de eurocoaster Ben je in de buurt van Bonn of vind je het niet erg om een stukje te rijden, dan zou ik zeker adviseren om deze kermis even mee te pakken!
PeterCenturion Overmorgen de opening met de optocht en ik ben er daar gewoon bij. Dit is echt een hele leuke kermis om te bezoeken. [Edit]GhostRiderPeter: Op jouw verzoek de topic titel aangepast 😉[/Edit]
PeterCenturion Het is weer tijd voor de jaarlijkse bedevaart teneinde de ogen te wassen in de bron van Sint Adelheid. Een must-do voor iedereen met oogproblemen. Dat het daar ook kermis is dit weekend, is bijzaak, toch?
Eric PeterCenturion Het is weer tijd voor de jaarlijkse bedevaart teneinde de ogen te wassen in de bron van Sint Adelheid. [modfunctie uitgeschakeld] Mag daar ondertiteling bij? Prima dat je leuke weetjes weet maar er zijn er legio die die leuke weetjes niet weten. Waaronder ik en ik ga toch echt niet de moeite nemen om het op te gaan zoeken! [modfunctie over 10 minuten weer beschikbaar]
Danny Gisteravond een rondje over de kermis gelopen. Er hing een drukke maar heel erg gezellige sfeer! Ik heb er heerlijk van genoten. Ik heb nog twee onride video’s die ik met jullie wil delen. Commander onride Octopussy onride
MartijnH Ik had al paar jaar door opbouw evenement geen mogelijkheid om naar Bonn te gaan, dit jaar mocht er pas op zaterdagochtend gebouwd worden dus had eindelijk weer de mogelijkheid. De umzug was ook prachtig, daar wist ik niks van maar erg mooi om de kermis zo geopend zien worden. Ook de kermis is prachtig , een selectie van foto’s want ben met héél veel foto’s thuisgekomen.