Excuus @Eric, Blijkbaar heb je tijdens dat ik de reactie aan het typen was, jouw reactie getypt. En wellicht als ik het wel op tijd gelezen had, ik anders gereageerd zou hebben. hoezeer ik het echt zat begin te worden dat als men wel degelijk onderzoek doet, er nog zo gereageerd wordt. Als ik fout zit, oke, maar dan is de database fout denk ik zo, want ik heb nog even gekeken in de database, maar de naam Gobbels van Mook komen helemaal niet voor in die database.
Maar goed, het zou kunnen dat ze nieuwe eigenaren hebben, of dat er exemplaren zijn die er op lijken of identiek zijn, ik weet het niet.
Ik probeer in ieder geval mijn huiswerk goed te doen, en ja, dan kan ik er in dit geval erg slecht tegen als er weer door een persoon met wie er meerderen een verleden hebben weer pietje precies moet gaan uithangen.
Sorry, maar ik kom hier echt oprecht voor mijn mening uit, want ik vind dat dat echt moet kunnen op een forum.
En heel eerlijk, als dat niet het nieuwe belijd is, want ik vind dat ik me echt nog inhoud, dan geef me maar een ban. Er zijn nog genoeg andere fora waar mijn bijdrages wel gerespecteerd worden, en als er gecorrigeerd wordt dat op een stuk vriendelijkere wijze gedaan wordt.