Gisteravond vrij onverwacht toch even met vrouw, zoon en hond over de kermis gelopen. Het was toen we er aankwamen nog redelijk rustig, maar het was ook net rond etenstijd. Later op de avond werd het al wat drukker, en ik denk dat we net op tijd weg waren voordat het écht druk zou worden. De rupsbaan van Wijnants zou je wellicht niet verwachten op een grote kermis als Hoorn, maar wat een plaatje van een molen is dat! Wordt ook super leuk geëxploiteerd. Kinderen krijgen een “boks” van de medewerker (eigenaar?) en mogen daarna de “kwast” proberen te trekken voor een gratis ritje. Ouderwets leuk, maar in en modern jasje met die complete lichtshow! Django, onze hond, had de avond van zijn leven. Hij kreeg weer een hoop aandacht, vooral van jongedames. Ik zou er bijna jaloers van worden😉 Bij de Febo hebben we nog even een milkshake gehaald. Django kreeg een beetje ijs in een bekertje, dat vond hij erg lekker zo te zien😂. Foto’s vind ik zelf soms wat minder goed gelukt, maar als je met de familie over de kermis loopt heb je soms net ff te weinig tijd om overal op te letten.