Maurice Weer een mooie reportage is dit tot nu toe al, met oog voor de kleine (en soms wat grotere) uitdagingen die komen kijken bij het opbouwen van een kermis in een (krappe) binnenstad 🙂
PeterCenturion De laatste opbouwdag. Met de aankomst van de Power Polyp en de opbouw van de zweeftoren. En het staat allemaal weer krap.
Joordi Mooi om te zien hoe de nieuwe eigenaar met de ATW omgaat, wordt goed geüpgraded! De Time machine de coaster wordt overigens ook met de week mooier 😀 Heel fraai die extra decoratie boven het station, vooral in de avond als alle kleine ledjes aanstaan.
LimBrabo-Wim Van wie is eigenlijk die Dubai (Pinkdate) speelcontainer, Frans kentekenplaat, Duitse opschriften, hij stond dacht ik ook in Tilburg? Joordi van wie is die ATW nu dan, niet meer van De Voer?
Ralph2003 Dik gevuld plein met Toxic en Reactor naast elkaar, nog nooit eerder vertoond, spektakel gegarandeerd! Bedankt heren voor de vele foto’s en video’s.
Jan-Niek Volgens mij van J. Bootsma? Prachtige locatie en zaken, ziet er sfeervol uit. Ben er zelf nog nooit geraakt, bedankt voor de uitgebreide reportage tot nu toe.
Svenjj Creme de la creme van de Nederlandse kermis. Dikke chapeau voor de Hoornse kermismeester(s). Zo’n knappe verpachting, in zo’n krappe binnenstad, dat zien we nog maar veel te weinig.
Peter PeterCenturion hoop nog wel op een ouderwetse Centurion reportage met mooie hoornse achtergrond verhalen
Jonathankermisfan Hoorn kan natuurlijk niet ontbreken! 1 van mij favoriete kermissen! Goede zaken en een hele mooie locatie. Ik begon mij ronde op de Vale Hen! Daar staat dit jaar heel veel geweld. Hier kwam ik oa de mooie around The world tegen die er echt goed uit gaat zien! Het bovenstuk is veranderd van een vierkant naar een cirkel. Ook ziet de zaak er van onder steeds beter uit! Dan de 2 toppers naast elkaar de toxic en Reactor! Beide zaken geven top shows met veel rook. Niek zal het ook wel leuk vinden om een keer naast zijn oude zaak te staan. Verder staan hier nog de time machine en het reuzenrad! Dan de breed dat ieder jaar heel krap opgesteld staat met spelzaken en eetzaken! Race o Rama staat er ook nog tussen. Soms iets te krap hoor. Dan komen we aan bij de Gedempte Turfhaven met de prachtige musik express van Wijnants als vervanger voor de Energizer! Het is hem echt gegund! Wat een mooie rups! Verder staat hier nog de Break dance van Zuidema en de mooie Haunted Castle! Ook de power polyp is weer van de partij en staat op een mooie locatie! In de spoorstaat staan dit jaar de Triple XXX wip en de Rainforest. Door naar het Kerkplein, maar we kwamen nog de mooie Apres ski party Fun house tegen in het Gouw! Op het kerkplein staat dit jaar aan de linker kant de thrillride power surge en aan de rechter kant de prachtige El mundo! Tot slot de Rode steen wat heel compact is opgesteld! De airborne staat daar echt krap opgesteld en dan zie je wat voor gigant het is! Ik vind het mooi! Ordelman staat daar meestal met zijn zaken, want de booster maxxx heeft daar ook gestaan. Verder staan hier nog de disco jumper en trampolines! Hoorn heeft weer een prachtige kermis en het was goed druk! Veel kijk plezier.