Johan013
De Spin was inderdaad zaterdagmiddag gesloten,wat op zich wel jammer was.
De rest van de kermis draaide wel,dat scheelt weer.
Maar het viel mij op (ik was er van ong. 15.00 tot 21.00 uur) dat veel vermaakzaken (niet alle) niet “stampersvol” zaten.
De Power Polyp bijvoorbeeld stond met gemak 5 minuten stil om de laatste gondel vol te krijgen (veel 1 persoon per gondel),en dat op de Heuvel op zaterdag…
De Break Dance van de Poorter liep ook niet storm,en de Snow Jet draaide met 8 lege gondels.
Het is natuurlijk een momentopname (en ik ben al een paar jaar niet meer in Tilburg geweest,vroeger was alles anders),maar het viel me op…
Maar niks ten nadele van Edwin Vader,maar de Power Polyp heeft er beter bij gestaan in mijn ogen.
(Heel) veel verlichting kapot (complete kruizen) en de presentatie is ook niet “je-van-het”,in mijn ogen.
Ok..ik ben misschien van de “oude stempel”,maar ik vind dat de presentatie en het “mensen in de molen krijgen” (over het algemeen in Nederland,uitzonderingen daar gelaten) tegenwoordig erg ver te zoeken is..
Wel een dikke duim voor Nicky Wijnants,die zijn Rups zeer dapper exploiteerd tussen al dat grote geweld.
Maar toch een leuke dag gehad,hoor 👍