Ralph Afgelopen vrijdag avond was ik ook op de kermis in dusseldorf waar ook weer het jaarlijkse vuurwerk was dat weer prachtig was
EmielParkrides De dag dat komen gaat de afbouw, voor vele een treurig gezicht maar voor mij is het transporten kijken en voor hoe alles wordt geladen en verreden. Enkele hadden haast vanwege dat ze naar Duren gaan maar ook vele voor Herne Crange.
Hamtaro-Youri Wie had ooit verwacht dat de ex Nederlandse Blower ooit op zo’n mega kermis als Dusseldorf zou staan. Deed deze nog wat? of stond die er meer als veldvulling?
GhostRiderPeter Hamtaro-Youri afgelopen zaterdag 3 x voorbij gekomen, alle drie de keren gewoon volle bak✔️
Peter Joordi wij waren er de 1e zondag de hele dag meerdere keren voorbij gelopen alle keren deed die niks tot weinig
Joordi Peter ik was er ook het eerste weekend op de zaterdag en zondag. Misschien is hij later in de week wat voller geraakt, maar ik vond hem er maar troosteloos bij staan.
Martijn-maramsp Op de openingsdag dat ik er was heb ik hem wel regelmatig zien draaien. Niet met heel veel volk, maar ook niet met slechts 1 gondel bezet