Micha larsdezwarte03 lekker belangrijk waar ze mee inschrijven Het is gewoon een normale atw en dat staat er ook op
PeterCenturion Eric Hier heb ik op gegoogled en krijg vervolgens helemaal niets. Dat wekt bij mij de indruk dat je misschien vuil taalgebruik in gedachten had? π€£
Eric PeterCenturion Hier heb ik op gegoogled en krijg vervolgens helemaal niets. Dat wekt bij mij de indruk dat je misschien vuil taalgebruik in gedachten had? π€£ Nee hoor, iets keurig netjes! Het staat voor; Waar Maak Je Je Druk Om. π
Toine Martijn-maramsp β¬10,00 is echt een hele normale prijs voor een bungee en valt zelfs nog mee. Het is een zaak met een hele lage capaciteit en tel daar bij op dat de elastieken ook na zoβn 100 keer schieten vervangen dienen te worden.
GhostRiderPeter Toine 100 x??? Gelukkig ligt dat aantal (veilig) vele malen hoger, anders zou β¬10 niet toereikend zijn π En idd, β¬10 is heel schappelijk, Den Haag heb ik schaamteloos π geantwoord op βwat kost dat?β β¬25 meneer/mevrouw π
Martijn-maramsp Toine Wellicht is dat inderdaad een schappelijke prijs. Echter heb ik hem ook wel eens voor een euro of 5 a 6 zien draaien, maar wellicht werd er toen een deel gesponsord door de organisatie/gemeente? Maar je hebt wel gelijk dat het een zeer lage capaciteit attractie is. En mbt die 100 keer, interessante informatie! Bedankt daarvoor!
Toine GhostRiderPeter Nee hoor het is echt 100 keer. Ik heb zelf in het verleden vele malen deze elastieken vervangen. Dat werd nooit overschreden en kwam het dus regelmatig voor dat dit tijdens het draaien moest gebeuren wanneer er een dikke rij voor de attractie stond.
Alex Martijn-maramsp Martijn, β¬ 4,- is redelijk goedkoop voor een 2 etage doolhof, maar β¬ 5,- vindt je een stevige prijs voor 4 etages? Wat maakt die ene euro zo stevig? π
GhostRiderPeter Alex Is juist een voordeel die euro extra, scheelt gewicht bij de 2 extra etages beklimmen in de broekzak π€£