Hallo!
Volgende halte is een kermis in ons eigen kikkerlandje.
Na een verjaardag in Zwolle, ben ik doorgereden met de trein naar Assen, waar de legendarische nacht van Assen plaats vond.
Zoals iedereen in de omgeving van Assen weet, vind deze nacht van Assen, of de TT-nacht, altijd plaats rondom het motorsport evenement plaats, dat dezelfde naam draagt, namelijk de dutch TT.
Ook houd deze nacht van Assen in, dat alle attracties geopend zijn tot diep in de nacht.
Zelf ben ik eerder weer naar huis terug gekeerd, maar op sommige plekken op de kermis was het al ouderwets koppenlopen.
Bij deze een verslag!

Vanaf het station is het slechts een minuut of vijf lopen, alvorens je tegen deze Super Mouse van de Voer aankijkt. Echter kon je daar nog niet het terrein op.

Dat kon namelijk pas vlak voor deze Eclipse van Korten, welke net een beetje buiten het terrein stond.

Machtige machine altijd, met vaak ritten die over de kop door het station gaan! Niet voor zwakke magen dus!

Air Race Bungee van Albers stond er als katapult. Echter met een stevige entree prijs van €10

Een nieuw funhuis voor mij, het nieuwe Adventure Bay van Spelbrink. Echter had deze ook een stevige entreeprijs van €5, waardoor ik heb besloten te wachten tot een kermis waar die iets goedkoper is.

Hier een voorbeeld van het zogeheten, ouderwetse, koppenlopen.