Micha GhostRiderPeter nah komt uit Noorwegen met een omweg π (en nu niet zeggen dat hij met een nog grotere omweg uit neede komt)
Eric FunhouseNiels GhostRiderPeter Dat is de grote vraag, we wachten het rustig af Mocht je toevallig weten of het voor 2024 is, zet het er dan effe bij a.u.b. π
GhostRiderPeter FunhouseNiels Dan hoort hij niet in dit topic thuis π En zolang we niet weten hoe en wat wordt deze ook niet toegevoegd aan de lijst π
Eric FunhouseNiels GhostRiderPeter Ze hebben ook pas net 2026 gedeeld, Stond er gisteren nog niet π 2024 stond vanmiddag ook niet bij veel van jouw posts π€£ π
Eric FunhouseNiels Eric bestaan ergere dingen in het leven om druk over te makenππ Pffff, Of gewoon tegen een grapje kunnen.
GhostRiderPeter Micha onnodige reactie, nog minder van toepassing dan het geneuzel over een spul wat in 2026 pas komt en waar we niet meer van weten dan de naam en de exploitant π Bij deze dus on topic, nieuw voor 2024, niet voor welk ander jaar dan ook π
Mwierckx Micha zag hem vanmorgen half omhoog staan aan de calandweg in Bergen op Zoom. Nu bezit Witte ook een pand bij me in de straat en ik zag daar van de week een vrachtwagen op het erf staan van de miami trip of tropical trip, een van de 2 namen atond boven de cabine maar weet even niet meer welke. Ook in bezit van Witte?
Micha Mwierckx naar mijn weten niet en daar maken ze geen reclame mee ook, maar het zou kunnen natuurlijk. Kan ook dat de eigenaar van de wip ruimte huurt bij hun. Maare je ziet hem staan en schiet niet even snel een foto?
GhostRiderPeter Mwierckx Nu bezit Witte ook een pand bij me in de straat en ik zag daar van de week een vrachtwagen op het erf staan van de miami trip of tropical trip, een van de 2 namen atond boven de cabine maar weet even niet meer welke. Ook in bezit van Witte? π Nope, die is van Nicky Arjaans (Miami Trip dus) Gebruikt om de booster op te halen, Witte heeft zelf (nog) geen trekker daarvoor π Micha Maare je ziet hem staan en schiet niet even snel een foto? Iets met fatsoen π De betreffende locatie is krap en aangezien daar ook de woonwagen staat niet echt mogelijk om een foto zonder te maken.
PoliceOmar Svenjj Maak je niet zo druk, KMG berekend alles goed en test het nog erg veel na de bouw. Dat Zierer een fout heeft gevonden in de constructie na zoveel jaar betekent niet dat KMG dat ook overkomt.
DirkJeroen GhostRiderPeter Wat ik op Facebook las staat de Daf van Arjaans wel te koop. Dus wie weet!
GhostRiderPeter DirkJeroen Nicky wisselt nog wel eens van transport ja, of kassa π€£ (inside Flying Bob joke π ) Staat momenteel nog op het terrein π Nee @Micha geen foto ervan, enkel het dak steekt nΓ©t boven de poort uit π
Mwierckx GhostRiderPeter dat dus inderdaad. Gezien het ook een woonhuis is volgens mij en het hek dicht is vond ik het niet zo gepast en handig om een foto te maken. Daarbij zie je enkel de naamπ ik reed vanmiddag langs de calandweg en men is wel volop bezig met de booster. Ben erg benieuwd!
GhostRiderPeter Mwierckx ik reed vanmiddag langs de calandweg en men is wel volop bezig met de booster. Jij ook al π Was druk aan de calandweg, er werd druk aan de transporten van de No:1 breaker gewerkt en idd bij de Booster. Geheel offtopic maar we zijn dus plaatsgenoten π