Forain-Paul Joshua1986 serieus? Jij beweert dat de dancemix vrij draait ipv motorisch? Als je bent ingestapt ga je al draaiend over de kop naar boven, welke les natuurkunde verklaard dat? De gondels draaien niet vrij maar worden door de motors naast de gondel gedraaid. Misschien samen paar lessen natuurkunde draaien? Volgens mij heb je flink gespijbeld bij dat vak Dat heb zeker op Feesboek gestaan. De “relatief kleine” motor is alleen om de gondel te positioneren. Tijdens de daadwerkelijke rit heeft de motor geen functie en draaien de gondels vrij. Micha het is algemeen bekend dat deze gondels bij geremd worden Fair enough, alleen toch jammer dat het totaal niet bekend is bij de fabrikant.
Svenjj Joshua1986 ik denk dat de kracht is dat hier een relatief unieke zaak op 1 trailer kan worden vervoerd. Dat had met een extra hoogte waarschijnlijk niet mogelijk geweest.
Joshua1986 Svenjj Als de trailer langer wordt, worden de armen dat ook. Elke meter dat de trailer langer is, kun je 2 meter hoger. Neemt niet weg dat ik het een mooi ontwerp vind. En ben reuze benieuwd naar de première.
Jeroen-Sik Joshua1986 Elke meter dat de trailer langer is,kan je 2 meter hoger 😂 Wiskunde was ook niet je sterkste vak op school,zie ik wel.
GhostRiderPeter PoliceOmar Je zit inderdaad ieder apart in een zitje met eigen beugel, maar wel 2 per gondel 😉 Eigenlijk zelfde als bij de Dance Mix. Althans zo interpreteer ik het vanaf het plaatje🙃
PoliceOmar GhostRiderPeter Op de eerste foto zie je duidelijk dat je alleen zit in een gondel, de 2de foto weer niet vandaar dat ik het vroeg.
Toine Het zal wel aan mij liggen, maar ik loop niet meer warm voor al die 13 in een dozijn KMG attractie’s die allemaal op elkaar lijken.
Joshua1986 Jeroen-Sik hoezo? Als de trailer 1mtr langer is, kunnen de armen ook alle 4 1mtr langer, en dan kom je toch ongeveer 2mtr hoger uit? Ik had sowieso niet heel veel met school, werkte liever
Jeroen-Sik Joshua1986 Als je een plank van 1 meter plat op de grond legt,en je zet deze dan schuin omhoog tegen een muur,dan komt hij toch geen 2 meter hoog 🤷♂️ Lange vrachten (bijv. heipalen) worden vaak schuin vervoerd,omdat de combinatie dan korter is.
Micha Hmm dus als ik een trailer heb van 30m is mn zaak 60m. Goed om te weten, zal het even melden bij elke booster exploitant. Zonder grappen, ben wel blij dat hij niet al te hoog is, kleine draai circel is vaak een intensere zaak.
GhostRiderPeter PoliceOmar Op de eerste foto zie je duidelijk dat je alleen zit in een gondel, de 2de foto weer niet Ja ik snap je verwarring, #metoo 😆
Svenjj Qua ‘formaat’ (lijkt namelijk erg kleine) diameter waar de gondels aan zitten, lijkt me 1 stoeltje per ‘arm’ aannemelijker. De TUV gaat dit ding anders nooit goedkeuren m.b.t. de afstand tussen de slingerende benen van persoon links in gondel 1 vs persoon rechts in gondel 2. Of vergis ik mij dat ze in het recente verleden bijvoorbeeld de High Energy (ex Kaiser) hebben verboden om het binnenste zitje te gebruiken?
PoliceOmar Svenjj Maak je niet zo druk, KMG berekend alles goed en test het nog erg veel na de bouw. Dat Zierer een fout heeft gevonden in de constructie na zoveel jaar betekent niet dat KMG dat ook overkomt.
Mwierckx Micha zag hem vanmorgen half omhoog staan aan de calandweg in Bergen op Zoom. Nu bezit Witte ook een pand bij me in de straat en ik zag daar van de week een vrachtwagen op het erf staan van de miami trip of tropical trip, een van de 2 namen atond boven de cabine maar weet even niet meer welke. Ook in bezit van Witte?
Micha Kevin dat is mooi aangepast dan Maar buiten dat staat er duidelijk hugos Tivoli op en dat is noorwegen