Ik zie dat ik weer eens onbedoeld iets op gang heb gebracht, dus ik moet opletten wat ik nu typ, wat ik overigens al heel lang moet doen voordat er weer als een malle op mij gereageerd wordt;
Ik heb slechts een mening, en die mening daar ben ik niet te beroerd voor om die te delen. Wat men daar van vind, dat maakt me niet zoveel uit, want meningen zijn meningen, en geen feiten.
Het valt me wel weer op dat iedereen die op mij reageert als ik weer eens iets plaats, dit keer dat ook weer heeft gedaan, dan wel deels terecht, dan wel deels on terecht.
Jammer.. Echt enorm jammer… Door het gevoel dat ik echt al maanden, zo niet jaren hier op ijs moet lopen, wordt mijn enthousiasme om hier te blijven plaatsen volledig de grond ingeboord, en dat door slechts een handjevol mensen, waarvan men echt wel weet of je er bij hoort of niet.
Maar ja, zoals wel meerderen buiten dat clubje om vinden, is de sfeer hier op KC al langere tijd erg ver te zoeken.
Maar voordat ik weer allemaal (negatief, maar volgens het clubje mensen, opbouwend) commentaar krijg, laat ik het hier maar bij.
Wellicht tot een volgende keer, of niet, mbt reportages…