Grand Canyon van Kroon.

Prachtig gethematiseerde familieachtbaan!

World of living Dinosaurs van Velthuis. Een unieke attractie op de nederlandse kermissen.

Nederlands mooiste wip, de Miami Trip van Arjaans. Dit keer was er alleen geen show, zoals laatst in Alphen aan den Rijn.

En dan de Turbo Polyp van van Tol, tezamen met de Booster Maxxx, van de Voer.

Maar ik weet niet wat er aan de hand is met deze polyp. Het enige wat ik weet is dat Hans vandaag zelf draaide, en er in Den Haag iemand anders draaide. En het valt me (helaas) op, dat Hans er vaak geen zin in heeft.

Dit keer uitte zich dat in echt extreem slechte ritten. Kort, weinig afwisseling, en op het einde slechts 3, en ik herhaal, 3 seconden op de turbo met de armen naar boven. Ik wilde instappen voor een ritje, maar ik ben echt blij dat ik dat niet heb gedaan. Wat dit betreft is de power polyp echt vele malen beter, maar beide draaien dus eigenlijk niet goed op de turbo met de armen naar boven. Nee voor dat moeten we nog 2 reportages wachten, want in de laatste reportage van deze serie kan ik na 2 jaar eindelijk weer eens instappen in de beste polyp van de wereld.

Viva las Vegas van Arjaans, tezamen met een Jumbo molen.

En één van de drie Race-O-Rama’s van ons land.

Ik miste hier in Purmerend een echte topper. Vorig jaar stond er nog de Reactor van Boesveld, maar dit jaar was het eigenlijk, het net niet.
Jammer, maar toch ben ik blij dat ik deze kermis heb bezocht. Want het was mooi weer, en voor mij geld altijd, hoe klein of saai de kermis ook is, het is toch kermis, en de kermis zit echt diep in mijn hart!
Volgende halte, de kermis op het Anton de Komplein, in de Bijlmer in Amsterdam, waar vorig jaar een prachtige editie stond.